پرسپولیس مشکلات فنی زیادی دارد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس:

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر گفت: من تصور نمی‌کردم

پرسپولیس مشکلات فنی زیادی دارد

اسماعیل  حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر گفت: من تصور نمی‌کردم
پرسپولیس اینقدر ناهماهنگ باشد،‌ توپ‌هایی که بازیکنان لو می‌دادند، زیاد بود. بازیکنان عجول بازی می‌کردند و تمرکز لازم را نداشتند و می‌خواستند زودتر به گل برسند. بعد از بازی دیدم گل‌محمدی گفت زمین خراب است. ما هم دیدیم که خراب بود، ولی یکسری از مسائل به کیفیت زمین برمی‌گردد و یک سری هم به نوع بازی که پرسپولیس انجام داد.
وی درباره اینکه پرسپولیس با وجود کمبود مهاجم مهدی عبدی را نیز به‌صورت قرضی راهی تراکتور کرد، گفت: من هم از گل‌محمدی و باشگاه همین سوال را دارم. وقتی مهاجم نداریم چرا عبدی را فرستادند رفت؟
وی افزود: آقای گُل‌محمدی خودتان را گول نزنید. زاهدی مهاجم نیست. او وینگر چپ است و در پست مهاجم اصلاً ناآشناست. باید واقع‌بین باشیم. ما یک مهاجم نوک کلاسیک داشتیم که دادیم رفت.  گفتند آل‌کثیر پول زیادی خواست؛ دادیم رفت تا مهاجم خارجی بیاوریم؟
وی راجع به همگروهی پرسپولیس با با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و با این وضعیت توقع قهرمانی آسیا بیهوده است. با این وجود می‌توانیم اشتباه نکرده و بهترین تیم‌مان را جمع و باعزت بازی کنیم.