در لیگ امسال هیچ حریفی آسان نیست

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار هفته چهارم استقلال برابر آبی پوشان خوزستانی گفت : استقلال باید شکست برابر سپاهان را به فراموشی سپرده و خود را آماده این دیدار سخت کند. در لیگ امسال هیچ حریفی آسان نیست. همه تیمها با تمام توان به میدان می آیند ، نکونام باید برای ماندن در بالای جدول نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد ،او باید شناخت خوبی از حریف داشته باشد تا بتواند در خانه اما بدون حضور تماشاگران سه امتیاز را از آن خود کند و امیدوار به راهش ادامه دهد.

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص دیدار هفته چهارم استقلال برابر آبی پوشان خوزستانی گفت : استقلال باید شکست برابر سپاهان را به فراموشی سپرده و خود را آماده این دیدار سخت کند. در لیگ امسال هیچ حریفی آسان نیست. همه تیمها با تمام توان به میدان می آیند ، نکونام باید برای ماندن در بالای جدول نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد ،او باید شناخت خوبی از حریف داشته باشد تا بتواند در خانه اما بدون حضور تماشاگران سه امتیاز را از آن خود کند و امیدوار به راهش ادامه دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نبود تماشاگران در ورزشگاه آزادی به یک معضل برای استقلال تبدیل شده ، خارج از خانه باید با حریف و تماشاگرانش مبارزه کند. اما در بازیهای خانگی باید مقابل سکوهای خالی به مصاف حریف برود ، این یک تبعیض آشکار است که در حق استقلال می شود ، امیدوارم این بازسازی ورزشگاه آزادی که طولانی تر از ساخت یک ورزشگاه شده زودتر به پایان برسد تا هر چه زودتر شاهد حضور هواداران استقلال در ورزشگاه باشیم تا هم شور و شوق در استادیوم بوجود بیاید و هم بازیکنان با تشویق هواداران انگیزه آیی بیشتر برای موفقیت داشته باشند