استقلال – استقلال خوزستان ، دیدار برادران آبی

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام دو مسابقه حساس در تهران و تبریز آغاز می شود، استقلال میزبان استقلال خوزستان است و دو تیم تراکتور و مس رفسنجان هم به مصاف یکدیگر می روند.استقلال در هفته سوم با وجود ارایه بازی خوب مقابل سپاهان، دست خالی از اصفهان بازگشت و اکنون برای جبران اولین باخت فصل باید استقلال خوزستان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. این مسابقه به احتمال زیاد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و آبی پوشان از حمایت تماشاگران خودی بی بهره خواهند بود، با این حال آبی پوشان تهرانی محکوم به برد هستند تا از کورس مدعیان جا نمانند. استقلال خوزستان هم یک بازی کمتر از دیگر تیم های لیگ انجام داده و یک امتیاز از دو مسابقه کسب کرده، این تیم شنبه آینده هم دیدار معوقه خود مقابل تراکتور تبریز را برگزار می کند.

استقلال  – استقلال خوزستان ، دیدار برادران آبی

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام دو مسابقه حساس در تهران و تبریز آغاز می شود، استقلال میزبان استقلال خوزستان است و دو تیم تراکتور و مس رفسنجان هم به مصاف یکدیگر می روند.استقلال در هفته سوم با وجود ارایه بازی خوب مقابل سپاهان، دست خالی از اصفهان بازگشت و اکنون برای جبران اولین باخت فصل باید استقلال خوزستان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. این مسابقه به احتمال زیاد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و آبی پوشان از حمایت تماشاگران خودی بی بهره خواهند بود، با این حال آبی پوشان تهرانی محکوم به برد هستند تا از کورس مدعیان جا نمانند. استقلال خوزستان هم یک بازی کمتر از دیگر تیم های لیگ انجام داده و یک امتیاز از دو مسابقه کسب کرده، این تیم  شنبه آینده هم دیدار معوقه خود مقابل تراکتور تبریز را برگزار می کند.
استقلال خوزستان بعد از سال ها به لیگ برتر بازگشته و آخرین رویارویی این تیم مقابل استقلال ایران،  یازدهم اردیبهشت 1398 بود که در آن مسابقه 4 بر 2 شکست خورد. از نظر آماری استقلال همیشه برنده نبرد برادران آبی پوش فوتبال ایران بودند. استقلال خوزستان برادر کوچکتر استقلال با وجود ارایه بازی های جذاب خیلی کمتر توانسته برادر بزرگتر را شکست بدهد.به نظر می رسد استقلال با یک برد به استقبال تعطیلات لیگ و روزهای فیفا خواهد رفت و در صورتی که بیش از 3 گل به برادر کوچکتر خود بزند شانس دارد به صورت موقت صدرنشین شود.