بازی سختی در سیرجان داریم

حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال ملوان :

حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره پیروزی پرگل تیمش برابر فولاد خوزستان گفت : ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در هر دو نیمه برتر از تیم حریف بودیم. هرچند زمین کیفیت خوبی نداشت، ولی ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم.

حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی  درباره پیروزی پرگل تیمش برابر فولاد خوزستان گفت : ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در هر دو نیمه برتر از تیم حریف بودیم. هرچند زمین کیفیت خوبی نداشت، ولی ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم.
مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به آینده این تیم در فصل جاری لیگ برتر تأکید کرد: آقای تارتار تیم سخت‌کوشی را جمع کرده است و ما امیدواریم تا نتایج خوبی بگیریم. با گذر زمان قطعاً شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و از طرفی باید از حمایت هواداران ملوان هم تشکر کنم که همیشه حامی تیم‌شان هستند.
نورمحمدی در مورد تقابل این تیم با گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: این تیم بعد از حضور امیر قلعه‌نویی شخصیت خوبی گرفت و امسال هم با سرمربی یونانی‌اش عملکرد خوبی داشته است. قطعاً بازی سختی در سیرجان داریم، ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و شانس هم در این مسابقه با ما یار باشد.