شاخص ترین و ماندگارترین پروژه شهرداری ملارد؛ مجموعه ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهیدان سنگ سفیدی ملارد

نخستین سالن ورزشی چند منظوره در ملارد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان سنگ سفیدی در هفته دولت افتتاح و تقدیم مردم فهیم و قهرمان پرور این شهر شد.

شاخص ترین و ماندگارترین پروژه شهرداری ملارد؛ مجموعه ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهیدان  سنگ سفیدی ملارد

ملارد-برزگر
نخستین سالن ورزشی چند منظوره در ملارد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان سنگ سفیدی در هفته دولت افتتاح و تقدیم مردم فهیم و قهرمان پرور این شهر شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس محمد بهمنی  مطرح کرد:در تداوم اقدامات عمرانی مدیریت شهری ملارد در راستای رضایتمندی شهروندان، پروژه عظیم مجموعه ورزشی چند منظوره شهیدان سنگ سفیدی با طراحی منحصر به فرد و با نظارت دقیق و تلاش بی وقفه معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری، به سرانجام رسید  شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم.
شهردار ملارد در ادامه افزود: شهرملارد از ظرفیت ها و استعداد های ورزشی بسیار خوبی برخوردار است، لذا بهره برداری از این پروژه  بزرگ به منظور اسکان ورزشکاران و میزبانی مسابقات مختلف در سطوح شهرستانی، استانی و ملی این امکان را در جهت گام نهادن در مسیر ورزش حرفه ای فراهم می‏کند.
مهندس بهمنی به تشریح جزئیات پروژه شاخص مجموعه ورزشی ۲۰۰۰ نفری شهیدان سنگ سفیدی پرداخت و گفت:این پروژه یکی از مطالبات مهم شهروندان بود که در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با ۳۳۰۰ متر مربع زیربنا با رعایت ضوابط و نکات فنی دقیق حین اجرا، در بلوار شهیدان شوریابی احداث شد.
وی یادآور شد: این مجموعه علاوه بر طراحی سالن های مختلف برای ورزش‌هایی نظیر فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، ورزش های رزمی و هوازی یکی از نقاط اصلی خدمت رسانی و مدیریت به هنگام بحران در سطح شهر ملارد نیز خواهد بود.
 افتتاح پروژه ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر ملارد در هفته دولت
مهندس بهمنی در ادامه به پروژه ایستگاه آتش نشانی اشاره کرد و  اظهار داشت:روند توسعه زیرساخت ها و ارتقای سرانه ها بدون توقف در شهر ملارد ادامه دارد و شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه در هفته دولت هستیم.
شهردار ملارد اضافه کرد:یکی از نیازهای مبرم شهر ملارد توسعه آتش نشانی و خدمات ایمنی است و  بر همین اساس پروژه بزرگ و کاربردی ساختمان مرکزی آتش نشانی الغدیر واقع در شهرک اداری با هدف دستیابی به شرایط ایده آل در این زمینه، همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
مهندس بهمنی خاطرنشان ساخت:پروژه یاد شده در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با ۳۲۰۰ زیربنا در ۴ طبقه با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تحت نظارت کارشناسان عمرانی شهرداری ملارد احداث گردید که مطمئنا تاثیر بسزایی در بهبود و ارتقای خدمات رسانی سازمان آتش نشانی خواهد داشت.