بهره برداری از ۸۳ پروژه برق رسانی در هرمزگان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان :

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت : همزمان با هفته دولت ۸۳ پروژه برق رسانی با اعتبار ۶ هزار و ۳۰۱ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

بندرعباس-شهین صادقی
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت : همزمان با هفته دولت ۸۳ پروژه برق رسانی با اعتبار ۶ هزار و ۳۰۱ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.
محمد کریمی در جمع خبرنگاران رسانه های ملی و محلی استان  با اشاره به جزئیات این پروژه ها  افزود :  ۳۱۵ دستگاه پُست هوایی،  ۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی ، ۱۲۲ کیلومتر شبکه فشار  متوسط هوایی، ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی ، ۲۴۳۵ چراغ روشنایی معابر ، ۴۸ دستگاه پست زمینی ، ۹۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و جایگزینی ۶۳۵ کیلومتر شبکه سیم مسی با کابل خودنگهدار فشار ضعیف هوایی از مهمترین این پروژه هاست.
وی بیان کرد:این پروژه ها در بندرعباس،  میناب،  بندرلنگه،  پارسیان،  بستک ، بندر خمیر،  سیریک ، قشم ، جاسک ، بشاگرد ، حاجی آباد،  ابوموسی، رودان در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می‏رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان  با بیان اینکه در تابستان گذشته ۲۷۰۰ مگاوات مصرف شبکه توزیع بوده است که ۱7۰۰ مگاوات آن  مربوط به مصارف بخش خانگی است گفت:شرکت توزیع برق استان ۷۶۲ هزار و ۴۸۶ مشترک دارد که از این تعداد ۶۲۱ هزار و ۴۴۲ مشترک در بخش خانگی است.
کریمی  با بیان اینکه با مدیریت مصرف و صرفه جویی ۶۰ درصد مشترکان خانگی شامل پاداش شدند اضافه کرد:پله های پاداش بخشی حدود  ۴  برابر مدت مشابه سال گذشته بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‏ها و عملکرد این شرکت در بخش‏های مختلف پرداخت و گفت:در سالی که گذشت شرکت توزیع برق موفقیت‏های خوبی از جمله رتبه اول وصول مطالبات در کشور، رتبه برتر در پژوهش و تحقیقات ، رتبه اول در نصب مولدهای خورشیدی کوچک مقیاس، رتبه برتر در جذب اعتبارات در کشور را کسب نمود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان همچنین از نصب انشعابات معوق سنوات گذشته خبر داد و گفت:صف انتظار نصب کنتور از 13 هزار نفر به 8 هزارو 500 نفر کاهش یافته است.
کریمی یکی از موفقیت های بزرگ شرکت توزیع برق استان را اصلاح و باز سازی شبکه های فشار ضعیف هوایی عنوان کرد و افزود:به دلیل سرقت و فرسوده بودن ، این شبکه ها جمع آوری و با کابل خود نگهدار جایگزین شد که در این رابطه 635 کیلومتر اصلاح و باز سازی شده و تا پایان سال به مرز هزار کیلومتر خواهد رسید .
وی در پایان از مشارکت خوب بخش خانگی در مدیریت مصرف خبر داد و گفت : در بخش صنعت نیز مشارکت خوب بوده که جای تشکر دارداما در بخش تجاری موفقیت در این زمینه کمتر بوده است.