گل استقلال صددرصد آفساید بود

سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهار داشت: با اینکه امتیازات خوبی نگرفته‌ایم، روند رو به رشدی داریم و بازیکنان، خواسته‌های تاکتیکی را در زمین پیاده می‌کنیم. فوتبال رو به جلویی بازی می‌کنیم و نقطه امید وجود دارد که مشکل گلزنی برطرف شود. بازیکنان ما بازنده سربلند این مسابقه بودند.

سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان  درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهار داشت: با اینکه امتیازات خوبی نگرفته‌ایم، روند رو به رشدی داریم و بازیکنان، خواسته‌های تاکتیکی را در زمین پیاده می‌کنیم. فوتبال رو به جلویی بازی می‌کنیم و نقطه امید وجود دارد که مشکل گلزنی برطرف شود. بازیکنان ما بازنده سربلند این مسابقه بودند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه برخی کارشناسان داوری معتقد بودند گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که مدافع تیم میزبان در موقعیت آفساید حضور داشت، خاطرنشان کرد: گل استقلال صددرصد آفساید بود و اشتباهات داوری باعث شد با امتیاز از زمین خارج نشویم. خودم تا سال 1375 داوری می‌کردم و زمانی که داوران فعلی به سمت این حوزه نیامده بودند، مدرک داوری گرفتم. نسلی که کنار ما داوری می‌کردند، داوران بزرگی بودند.