هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سی ان جی در منطقه ارومیه به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت:

مراسم افتتاح جایگاه اندیشه با حضور فرماندار شهرستان ارومیه ، شهردار منطقه سه، معاون بازرگانی و رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و سایر مقامات ارشد استانی افتتاح شد.

هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سی ان جی  در منطقه ارومیه به بهره برداری رسید

ارومیه-یزدان پناه
مراسم افتتاح جایگاه اندیشه با حضور فرماندار شهرستان ارومیه ، شهردار منطقه سه، معاون بازرگانی و رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و سایر مقامات ارشد استانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، رحمت حاجی زاده ضمن ابراز خرسندی از افزایش شمار جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی منطقه ارومیه به 166 باب گفت:جایگاه سی ان جی اندیشه بعنوان هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با سرمایه ای بالغ بر 350 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با نظارت و پیگیری مستمر مدیریت و مسئولین منطقه ارومیه احداث و آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می‏باشد.حاجی زاده افزود: این جایگاه سی ان جی با در اختیار داشتن 6 نازل و 3 دیسپنسر از ظرفیت سوخت رسانی 1500 متر مکعب در ساعت برخوردار است.
وی در ادامه مراسم افتتاحیه ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مردم عزیز مرکز و شهرهای شمال استان استان آذربایجان غربی از طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها خاطرنشان کرد:متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در منطقه ارومیه بالغ 875 هزار متر مکعب می‏باشد، گفتنی است از آغاز بکار دولت سیزدهم بیش از 698 میلیون متر مکعب در سطح منطقه ارومیه به مصرف رسیده است و امید است با همت و فرهنگسازی بیش از پیش شاهد افزایش این ارقام در سال‏های آتی باشم.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اقدامات مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور توسعه رفاه و خدمات عمومی به مردم فهیم شهرستان ارومیه از مالکین این واحد خدماتی نیز در ضمینه احداث و راه اندازي و امكان اشتغال زايي بالغ بر 6 نفر در این جایگاه تقدیر نمود.
وی در ادامه به تجهیزات بسيار مطلوب این جایگاه اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه، سرویس‏های بهداشتی زنانه و مردانه اشاره كرد.