استقلال به دو مدافع تنومند نیاز دارد

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال :

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان، گفت : بازی خیلی خوبی بود از بابت اینکه توانستیم ۳ امتیاز در خانه را بگیریم. در نیمه اول استقلال شاداب نبود و بازیکنان هماهنگ نبودند. اما در در نیمه دوم با تعویض‌های که جواد نکونام انجام داد تیم قوی‌تر شد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شدند و خوشبختانه توانستیم با ضربه سر مهرداد محمدی به گل رسیدیم. به نظر من استقلال به دو مدافع تنومند نیاز دارد که بتواند حمله مهاجمین تیم‌های دیگر را کنترل کند.

استقلال به دو مدافع تنومند نیاز دارد

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره پیروزی استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان، گفت : بازی خیلی خوبی بود از بابت اینکه توانستیم ۳ امتیاز در خانه را بگیریم. در نیمه اول استقلال شاداب نبود و بازیکنان هماهنگ نبودند. اما در در نیمه دوم با تعویض‌های که جواد نکونام انجام داد تیم قوی‌تر شد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شدند و خوشبختانه توانستیم با ضربه سر مهرداد محمدی به گل رسیدیم. به نظر من استقلال به دو مدافع تنومند نیاز دارد که بتواند حمله مهاجمین تیم‌های دیگر را کنترل کند.
وی درباره شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته اضافه کرد: استقلال نسبت به فصل گذشته شاداب‌تر بازی می‌کند. در این چند بازی که دیدیم استقلال بازی قابل قبولی به نمایش می‌گذارد و قطعا هر بازی که می‌برد ذهنیت برنده‌بودن در بین بازیکنان شکل می‌گیرد. به نظر من این پیروزی‌ها تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان دارد و الان هم می‌بینیم استقلال به‌رغم کمبود بازیکن جزو ۳ تیم بالای جدول  است.
وی همچنین در مورد عملکرد بازیکنان جدید استقلال در هفته چهارم هم گفت: در بازی با استقلال خوزستان بازیکنان خیلی خوب توانستند جواب همه منتقدان را بدهند. خوشبختانه مهرداد محمدی با گلی که زد توانست جواب بعضی‌ افراد را بدهد! به نظرم محمدی شرایط بدنی ایده‌آلی ندارد. قطعا هفته‌به‌هفته می‌تواند در ترکیب اصلی جا بیفتد و برای تیم افتخارات زیادی کسب کند. او با گل سه امتیازی که زد توانست حاشیه‌ها را از خودش دور کند.