افتتاح و بهره‌برداری از هنرستان ۱۲ کلاسه تربیت بدنی امیرکبیر در فاز ۵ شهر اندیشه

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، آیین بهره‌برداری از هنرستان تربیت بدنی ۱۲ کلاسه فاز ۵ شهر اندیشه که به همت شورای اسلامی و شهرداری این شهر احداث و به اتمام رسیده بود با حضور مهندس غراوی معاون عمرانی استانداری تهران ، شفیع‌زاده فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، معاونین فرماندار، بهروز کاویانی شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی ،دیگر روسای ادارات، معتمدین و خانواده معظم شهدا و شهروندان شهر اندیشه برگزار گردید.

افتتاح و بهره‌برداری از هنرستان ۱۲ کلاسه تربیت بدنی امیرکبیر در فاز ۵ شهر اندیشه

شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، آیین بهره‌برداری از هنرستان تربیت بدنی ۱۲ کلاسه  فاز ۵ شهر اندیشه که به همت شورای اسلامی و شهرداری این شهر احداث و به اتمام رسیده بود با حضور مهندس غراوی معاون عمرانی استانداری تهران ، شفیع‌زاده فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، معاونین فرماندار، بهروز کاویانی شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی ،دیگر روسای ادارات، معتمدین و خانواده معظم شهدا و شهروندان شهر اندیشه برگزار گردید.
بهروز کاویانی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت بر همه دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این هفته با اشاره به نقش مهم ارتقاي سرانه‌های آموزشی در راستای تعلیم آینده سازان شهر و شکوفایی استعداد نسل جوان گفت: امروز افتخار داریم تا یکی از پروژه های فاخر در شهرستان را بدست مسئولین و خانواده شهدا به بهره برداری برسانیم و خرسند و خوشحالم و خدا را شاکرم  یکی از پروژه های خیلی خوب در حوزه توسعه اماکن آموزشی را به سرانجام رساندیم و این پروژه را به فرزندان شهر اندیشه و آینده سازان این مرز و بوم تقدیم می کنیم تا ان شاءالله استفاده لازم را از آن ببرند .
وی افزود :جا دارد از فرماندار شهرستان شهریار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش و  نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش شهریار که همیشه دغدغه فضای آموزشی دارند قدردانی نمایم که با پیگیری های که دارند اتفاقات خوبی در این راستا در حال رخ دادن است و مدیریت شهری اندیشه همپای شورای آموزش و پرورش در این راستا حرکت می نماید.
  شهر اندیشه از وضعیت خوبی در سرانه آموزشی برخوردار است
وی افزود:شهر اندیشه از وضعیت خوبی در سرانه آموزشی برخوردار است و امروز که می‏بینم هنرستان‏ها و دبیرستان‏ها به صورت شهرستانی در سطح شهر اندیشه موجود است و افتخاری است برای خودم و مردم شهر اندیشه که این توان وجود دارد که خدمات در سطح شهرستان ارائه نماید .
 کاویانی ادامه داد: در شهر اندیشه پروژه هنرستان تربیت بدنی ۱۲ کلاسه در دستور کار خود قرار دادیم تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد به بهره برداری رسیدن آن باشیم.
شهردار اندیشه همچنین با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: دبیرستان تربیت بدنی امیرکبیر در دو طبقه و  با مساحت ۸۲۰۰ متر مربع در زیربنای ۲۲۷۰ متری با ۱۲ کلاس از محل اعتبارات داخلی شهرداری بنا شده است و شروع پروژه از سال ٩٨ و امسال شاهد افتتاح آن هستیم ، که از مهر امسال فعالیت خود را به طور رسمی شروع خواهد نمود که لازم می‌دانم از تعامل و همیاری همه عزیزان به ویژه مسئولین استانداری و فرمانداری شهرستان شهریار به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی نمایم.
غراوی معاون فنی عمرانی استاندار تهران در ادامه این مراسم گفت : تشکر ویژه ای از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه دارم که همت نمودند و فضایی فاخر و ارزشمند همچون این دبیرستان را احداث و ایجاد نمودند و در اختیار فرزندان این شهر برای کسب علم و افزایش توانمندی های جسمانی گذاشتند تا شاهد ظهور استعداد های درخشان آنها باشیم .
وی در ادامه افزود:ورود و تلاش در این راه بسیار پر ثواب که توشه خوبی برای آخرت است و عاقبت بخیری و دعای مردم و رضایت خداوند از ثمرات آن است که جا دارد از همه کسانیکه در این راه همت گماشتند، تقدیر نمایم .
غراوی همچنین در ادامه با اشاره به قانون ماده ١٨ شورای آموزش و پرورش یادآور شد:بنا به این قانون همه سازندگانی که بیش از ٢٠٠ واحد ساختمانی می سازند مكلف به ساخت یک واحد فضای آموزشی و تحویل آن به آموزش و پرورش هستند که کمک شایانی به رفع نواقص در حوزه سرانه های آموزشی می نماید.
  امروز خوشبختانه روند توسعه فضای آموزشی ، روندی شتاب‏دار و رو به پیشرفت است
معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد:امروز خوشبختانه روند توسعه فضای آموزشی ، روندی شتاب‏دار و رو به پیشرفت است و اگر قضاوتی منصفانه در این راستا داشته باشیم در نظام جمهوری اسلامی ایران این مسئله به عنوان یکی از مهمترین اولویت‏ها محسوب می‏شود تا فرزندانمان در جای جای کشور در محیط خوب تعلیم ببینند و برای کمک به آبادانی و به دست گرفتن سکان هدایت کشور پس از بهره گیری فضای آموزشی خوب در راه اعتلای این مرز و بوم تلاش کنند.
مرتضی بهرامی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز در حاشیه این مراسم اندیشه را شهری با ساختارهای کاملاً شهری و زیرساخت‌های استاندارد و رو به توسعه عنوان نمود و در ادامه افزود:نگرش پارلمان شهری همواره به اجرای پروژه‌های عمرانی نگاهی دوراندیشانه و دراز مدت است و به واسطه این دیدگاه اقدامات خوبی را در دستور کار خود قرار دادیم که با اجرای خوب شهرداری اندیشه همت و تلاش مضاعف پرسنل و درایت مدیران شاهد افتتاح یکی از مجموعه‌های آموزشی آموزشگاهی استاندارد و مطلوب در شهر هستیم.
وی افزود : هنرستان تربیت بدنی ۱۲ کلاسه فاز ۵ با رویکرد تخصصی در جهت مباحث حوزه تربیت بدنی به صورت کاملاً ویژه فعالیت خواهد نمود و این افتخاریست برای شهر اندیشه که در مباحث مختلف ورود قوی و کاملاً آینده نگرانه داشته است که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به پیشرفت و با توجه به پروژه‌های بیشتر نیمه تمام فعلی ان‏شاءالله در سال آینده در مناسبت‌های دیگر نیز خبرهای خوبی را برای شهروندان در حوزه عمران و آبادانی خواهیم داشت.
گفتنی است پیش از این مراسم مسئولین استانی و شهرستانی و شهراندیشه با حضور در گلزار پنج شهید گمنام با آرمان های نظام و شهدا تجدید میثاق کردند.