توسعه و بازسازی بیش از ۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر و روستاهای بخش قورچی باشی خمین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

مهندس عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از توسعه و اصلاح ۵ هزار و ۱۳۰متر شبکه های توزیع آب در شهر و روستاهای این شهر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

اراک-خبرنگار آفرينش
مهندس عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از توسعه و اصلاح 5 هزار و 130متر شبکه های توزیع آب در شهر و روستاهای این شهر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، وی در این رابطه افزود:از ابتدای سال1402 به منظور ارائه خدمات به مشترکین جدید و رفع مشکلات کمبود آب به خصوص در روستاهای این شهر ، توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب و همچنین برگزاری چندین مانور پیمایشی برای شناسایی انشعابات غیر مجاز آب ، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.
مهندس عباسی در این رابطه توضیح داد:عملیات توسعه شبکه توزیع آب مجموعا به طول 2 هزار و 580 متردر شهر قورچی باشی و روستاهای سیف الدین ، لکان ، ورچه ،کمانکش و طیب آباد انجام شده است.
وی افزود : اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع آب فرسوده در روستاهای خیرآباد ، کوکه ، جوادیه و مزرعه قاسم مجموعا به طول 2 هزار و 550 متر انجام شده است که تاثیر بسیار خوبی در رفع  مشکلات کم آبی و جلوگیری از شکستگی های پی در پی لوله ها داشته است.
ایشان کمک دهیاری ها ، خیرین و مشترکین را در انجام اقدامات فوق موثر دانستند و از همکاری آنان قدردانی نمود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین به برگزاری 8 مانور پیمایشی در بخش قورچی باشی شهرستان خمین اشاره نمود و افزود:این مانورها با هدف شناسایی مشترکین پر مصرف و انشعابات غیر مجاز آب در روستاها این بخش انجام شد که در این مانورها 45 انشعاب غیر مجاز آب شناسایی و پلمپ شدند.
ایشان نصب کنتورهای حجمی بر روی شیرهای آتش نشانی شهرداری برای مدیریت مصرف آب ، تعویض 65 کنتور خراب و اصلاح 100 فقره انشعاب فرسوده را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهر از ابتدای سال تاکنون برشمرد.