افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۹ پروژه در بندرعباس

فرماندار بندرعباس:

فرماندار شهرستان بندرعباس از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۹ پروژه به ارزش ۵۳ هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۹ پروژه در بندرعباس

بندرعباس- شهین صادقی
فرماندار شهرستان بندرعباس از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۹ پروژه به ارزش ۵۳ هزار میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
محمد مرودی در جمع خبرنگاران رسانه های هرمزگان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد  و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت:افتتاح و آماده‌سازی بیمارستان کودکان، کلنگ‌زنی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و کلنگ‌زنی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت فولاد کاوه از جمله پروژه‌های شاخص ما در هفته دولت است.
وی  ادامه داد: در حوزه نهضت ملی مسکن، هرمزگان رتبه اول کشوری را کسب کرده، سهم ما در شهر بندرعباس ۳۰ هزار واحد و ۳۲ هزار واحد در شهرستان بندرعباس بوده که ۶ هزار واحد آن پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد داشته، ۶ هزار واحد دیگر به بخش خصوصی و ۳ هزار واحد به مالکین واگذار و ۱۵ هزار واحد نیز کلنگ زنی شده و مابقی ۲ هزار واحد نیز در هرمز در حال آماده سازی است.
فرماندار شهرستان بندرعباس  تاکیدکرد:340میلیارد تومان برای  اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بندرعباس در حوزه‌های راه، آب و آموزش  نیاز است.
مرودی  با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبود گازی در بندرعباس نداریم  بیان کرد:سامانه سدف در راستای تأمین سیلندر گاز راه‌اندازی شده و مردم با ثبت نام در آن می‌توانند از خدمات این درگاه استفاده کنند.وی در ادامه داد:در 90 درصد شهر بندرعباس ، زیر ساخت گازرسانی وجود دارد.
فرماندار بندرعباس در بخشی دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاران با اشاره به اینکه قیمت بنزین در کشور واقعی نیست، گفت:در بندرعباس ۴ جایگاه جرون، نارگیل، ترنج و آفتاب درخشان برای ارائه بنزین آزاد در نظر گرفته شده است.
مرودی همچنین از توقیف خودروهایی که در زمینه قاچاق سوخت فعالیت می‏کنند به مدت 6 ماه خبر داد.
 عرضه آبزیان ۳۰ درصد زیر قیمت بازار
فرماندار بندرعباس همچنین از  عرضه آبزیان ۳۰ درصد زیر قیمت بازار خبر داد.
مرودی بیان کرد:بیش از ۳۰ نقطه حادثه‌خیز  به کمک پلیس راهور و شهرداری بندرعباس در این شهر عیب‌یابی و رفع شده است که تأثیر مهمی در کاهش حوادث شهرستان خواهد داشت.
وی از آسفالت معابر روستایی شهرستان بندرعباس به میزان بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع خبر داد و افزود:در حوزه آموزش نیز ۲۷۴ کلاس در بندرعباس در ۲ سال گذشته به بهره برداری رسیده است.در حوزه برق نیز به روزرسانی شبکه‌ها به کابل خود نگهدار در دست اقدام است تا امکان سرقت سیم ها به حداقل ممکن برسد.