مجسمه‌ها و المان‌های شهری مرمت و بهسازی می‌شوند

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اجرای عملیات مرمت و بهسازی مجسمه ها و المانهای فرسوده شهری خبر داد.

تبریز- توفیقی
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اجرای عملیات مرمت و بهسازی مجسمه ها و المانهای فرسوده شهری خبر داد.
سیامک آسیایی در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات بهسازی المان‏های شهری تبریز تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه ساماندهی و رسیدگی کلی به وضعیت مجسمه ها و المان‌های شهری تبریز و با توجه به اینکه در طول سالهای گذشته برخی قسمت‌های آثار حجمی موجود در سطح شهر فرسوده و یا دچار آسیب شده اند، در یک طرح ویژه و ضربتی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز تحت عملیات مرمت و بهسازی کامل قرار گرفتند.
وی محوطه سازی، اصلاح و مرمت اعضا آسیب دیده، پتینه کاری و رنگ آمیزی آثار را از جمله اقدامات اساسی انجام یافته بر روی مجسمه ها و المان‌های شهری طی اجرای این طرح عنوان کرد.
آسیایی همچنین با اشاره به برنامه های آتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حوزه طراحی، ساخت و نصب المان‏های فاخر در سطح شهر از جمله برنامه ریزی برای ساخت و نصب سه اثر برنزی ارزنده از مفاخر و مشاهیر آذربایجان (شهید باکری، استاد باغچه بان و ستارخان) در ابعاد بزرگ و نیز ساخت اثر فاخر با موضوع "مهدویت" در تبریز، ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه های پیش بینی شده شاهد تحول در بحث المان سازی شهری و خلق آثار حجمی ماندگار در سطح شهر باشیم.