معابر اطراف مدارس تبریز بهسازی و مناسب سازی می‎شوند

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر تسریع بهسازی و مناسب سازی معابر اصلی به ویژه در محدوده مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

تبریز-توفیقی
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر تسریع بهسازی و مناسب سازی معابر اصلی به ویژه در محدوده مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.
سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان با اشاره به اهمیت بهسازی معابر و ساماندهی زیرساخت‌ها در سطح شهر و به ویژه معابر اطراف مدارس خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بسیاری در خصوص ساماندهی معابر صورت گرفته و در ادامه این راه به دلیل اهمیت موضوع و همچنین جهت استقبال از آغاز سال تحصیلی سال جدید پروژه های بهسازی معابر باید بیش از پیش در اولویت اجرا قرار گیرد.
وی سایر فعالیت های اولویت دار را اجرای پروژه های کلان در سطح شهر اعلام کرد و در این خصوص گفت: چندین پروژه کلان در بودجه سال جاری تعریف شده است که در حال حاضر عملیات اجرای آنها آغاز شده و در حال پیشروی هستند.
احمدزاده در ادامه با بررسی میزان پیشرفت پروژه های کلان بر تسریع اجرای پروژه های تقاطع های غیرهمسطح شهید حیدری، معلم و قراملک، خلعت پوشان، اتصال حیدرآباد به پاسداران و طرح تبادل ارس و همچنین عملیات احداث ۲۵ سال ورزشی تاکید کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بحث تکمیل پروژه‌ها، شرط اولیه نیل به این هدف مهم را هماهنگی و وحدت رویه حداکثری میان مجموعه‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت های عمرانی مناطق عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونان عمرانی مناطق را به بخش ارائه خدمات محله ای به ویژه آسفالت و لکه گیری،چاله زدایی، احداث چاه های جذبی و پیگیری و تسریع انجام مناقصات فراخواند و بر اولویت قرار دادن اجرای پروژه‌های آسفالت اساسی و اتمام آنها تا مساعد بودن شرایط جوی و فصل کاری تاکید کرد.
احمدزاده بیان کرد: شهرداری تبریز پروژه های عمرانی زیادی را در بودجه سال جاری پیش‌بینی کرده است که امیدواریم بتوانیم با اجرای مناسب این پروژه‌ها خدمتی صادقانه و خالصانه به مردم عرضه کنیم.