تأکید شهردار ملارد بر تلاش مضاعف و تکمیل پروژه‏ها

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد جلسه شورای معاونین شهرداری ملارد به ریاست مهندس بهمنی شهردار و با حضور کلیه معاونین و مدیران حراست و بازرسی شهرداری، در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.

تأکید شهردار ملارد بر تلاش مضاعف  و تکمیل پروژه‏ها

ملارد-برزگر
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد جلسه شورای معاونین شهرداری ملارد به ریاست مهندس بهمنی شهردار و با حضور کلیه معاونین و مدیران حراست و بازرسی شهرداری، در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.
شهردار ملارد در این جلسه ضمن خداقوت به معاونین و مدیران شهرداری اظهار کرد:همگی باید با تمام توان و قدرت بیشتری نسبت به سابق در جهت پیشبرد امور و تکمیل پروژه ها اقدام نموده و امور محوله را با جدیت دنبال نمایند.
مهندس بهمنی افزود: شورای اسلامی شهر نماینده مردم در پارلمان محلی و به نوعی قانونگذار محلی و ناظر بر عملکرد شهرداری است لذا باید تعامل و همکاری میان این دو نهاد مردمی بیشتر از سابق در چارچوب قانون صورت گیرد. طبیعتا اختلاف نظر میان شورا و شهرداری قابل حل است و این مهم همت و تلاش مضاعف شما مدیران ، معاونین و پرسنل کوشا را می ‏طلبد.
وی در ادامه تصریح کرد:طی این دو سال که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم و شریف ملارد را داشته ام، تمام تلاش و توان خود را برای توسعه متوازن زیرساخت ها و بهبود سطح کیفی خدمات و زیست شهری بکار گرفته و در حال حاضر با ایجاد فرصت مجدد برای خدمتگزاری نیز از هیچ کوششی برای خدمت به شهر و شهروندان فروگذار نخواهم کرد.
مهندس بهمنی همچنین در خصوص شرح وظایف حوزه ها تاکید کرد:به معاونین و مدیران شهرداری متذکر می‏شوم به حواشی نپردازند و به مانند قبل در ارائه خدمات، و وظایف محوله در چارچوب قانون، کوشا باشند.
شهردار ملارد در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا، عنوان داشت:با استفاده از نیروهای جوان، متخصص ، متعهد و بومی در حوزه های مختلف شهرداری پیشرفت های مطلوبی در سطح شهر صورت گرفته و به یاری خداوند دو پروژه بزرگ شهر در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید و حاصل این تلاش‏ها مورد تقدیر استاندار  و معاون عمرانی استانداری تهران قرار گرفت. همچنین روند احداث سایر پروژه ها نیز با سرعت و کیفیت بالا به پیش می‏رود و در تلاشیم تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های خانه فرهنگ، فرهنگسرای جامع، گرمخانه، ساختمان پلیس های تخصصی، پارکنگ طبقاتی و شورای حل اختلاف را در آینده‏ای نزدیک به سرانجام برسانیم.
وی ادامه یادآور شد:شهرملارد به دلیل وسعت، پراکندگی و جمعیت فراوان ، اقدامات و تلاش بیشتری را در مقایسه با شهرهای همجوار خود می طلبد لذا اولویت مجموعه مدیریت شهری در فراهم سازی زیرساخت‏های این شهر است، چرا که مطالبات مردمی در وهله اول جدول‏گذاری، کفپوش، آسفالت ، انجام امورات فضای سبز و خدمات شهری می‏ باشد.
مهندس بهمنی در خاتمه با اشاره بر لزوم تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مدیران شهرداری به مردم ، پیگیری مطالبات شهروندی و همچنین همکاری با تمامی ادارات مختلف شهر بر مبنای قانون تاکید نمود.