خوب نیست پرسپولیس کمبود مهاجم و دروازه‌بان دوم داشته باشد

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من به شدت از وضعیت این روزهای پرسپولیس ناراحت هستم. خیلی بد است پرسپولیس به‌عنوان قهرمان دوگانه ایران ، کمبود مهاجم و دروازه‌بان دوم داشته باشد.

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من به شدت از وضعیت این روزهای پرسپولیس ناراحت هستم. خیلی بد است پرسپولیس به‌عنوان قهرمان دوگانه ایران ، کمبود مهاجم و دروازه‌بان دوم داشته باشد.
وی در مورد اینکه ممکن است بیرانوند به بازی با النصر نرسد گفت : رسیدن یا نرسیدن بیرانوند یک موضوع است و اینکه مدیران باشگاه و کادر فنی پرسپولیس مرتکب اشتباه بزرگی شدند هم یک موضوع مهم‌تر است. یک تیم در سطح پرسپولیس نمی‌تواند در سه جبهه بجنگد و دروازه‌بان دوم نداشته باشد. اصلاً بنا را بر این می‌گذاریم که بیرانوند در بازی تیم ملی مصدوم نمی‌شد، بالاخره ممکن بود در بازی‌های آینده دچار مصدومیت شده و یا اینکه او در یک بازی دو کارته و محروم شود.
پرسپولیس باید برای او یک جانشین مناسب داشته باشد. بازیکن آدم‌آهنی نیست که بگوییم تحت هر شرایطی بازی می‌کند.بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد دوباره از گل‌محمدی خاطر نشان کرد: یحیی گل‌محمدی به‌عنوان نفر اول کادر فنی پرسپولیس چرا تا وقتی که بازیکن جایگزین پیدا نشد، اجازه جدایی به برخی بازیکنان مانند احمد گوهری داد. باید جدایی گوهری را منوط به جایگزین کردن یک دروازه‌بان حتی زیر 23 سال می‌کردند تا این‌طور نیمکت تیم از دروازه‌بان دوم خالی نشود. این موضوع در پست مهاجم هم صدق می‌کند. متأسفانه تمام بازیکنان را فرستادند رفت و در فاز تهاجمی هم می‌بینیم که تیم فقط شهاب زاهدی را دارد.