تقدیر فرماندار مسجدسلیمان از نقش آفرینی شركت نفت و گاز مسجدسلیمان در توسعه زیرساخت های شهری

در بازدید از پروژه مرمت و بهسازی مجتمع عالی سلامت مسجدسلیمان عنوان شد؛

فرماندار مسجدسلیمان از پروژه مرمت و بازسازی مجتمع عالی سلامت این شهرستان که به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال انجام است بازدید به عمل آورد.

اهواز-محمدي
فرماندار مسجدسلیمان از پروژه مرمت و بازسازی مجتمع عالی سلامت این شهرستان که به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حال انجام است بازدید به عمل آورد.
پیمان مولایی در این بازدید که مهرداد آقابیگی مدیرمهندسی و ساختمان و قاسم صالحی مورکانی رییس روابط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین دکتر یاسر جلیلی مدیرشبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان حضور داشتند از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مولایی با اشاره به نیاز توسعه زیرساخت‏های شهری جهت ارتقای شاخص های زندگی،وجود مرکز آموزش سلامت را جهت تربیت کادر مورد نیاز بهداشت و درمان ضروری توصیف و از نقش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جهت مشارکت در ایجاد این بستر سخت افزاری مناسب بخش درمان تقدیر و تشکر نمود.
لازم به توضیح است پروژه مرمت و بهسازی مجتمع عالی سلامت مسجدسلیمان که با موافقت و دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل این شرکت و پیرو درخواست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان طی مدت زمان 5 ماه در حال انجام است مبلغ 10میلیارد  ریال هزینه برآورد شده است .
در این پروژه که مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر آن نظارت می نماید،تخریب و جمع آوری کاشی‏های بدنه و کف پوش کلاس‏ها، تعبیه محل پنجره ها، تهیه و نصب پنجره های UPVC ، اجرای سرامیک کف ، اجرای قرنیز،سفیدکاری و رنگ آمیزی کلاس ها ، تعویض درب‏های چوبی کلاس‏ها ، اجرا و نصب چراغ های روشنایی جدید به همراه تأسیسات مکانیکی ، بهسازی سرویس‏ های بهداشتی پیش بینی گردیده است .
با تکمیل این پروژه کاربری این ساختمان از بهداشتی درمانی به آموزشی جهت پذیرش و تربیت دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت مسجدسلیمان فراهم می‏گردد.