حضور ۱۲ تیم تخصصی امدادی گیلان در آستارا

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۲ تیم تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آبگرفتگی آستارا حضور دارند، گفت: عملیات امدادرسانی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

حضور ۱۲ تیم تخصصی امدادی گیلان  در آستارا

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۲ تیم تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آبگرفتگی آستارا حضور دارند، گفت: عملیات امدادرسانی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.
به گزارش مهر، هادی سلیمی در بازدید از مناطق سیلابی آستارا در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در آماده باش قرار دارند.
سلیمی تصریح کرد: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در شهرستان آستارا که منجر به سیلاب و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.
مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر در آستارا همچنان ادامه دارد، گفت: ۱۲ تیم تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آبگرفتگی این شهرستان حضور دارند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ تیم عملیاتی از شهرهای آستارا، بندرانزلی، تالش، رضوانشهر و تیم‌های واکنش سریع جمعیت استان با توان ۶۰ نفر  به همراه ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی و پشتیبانی، ۱۸ دستگاه موتور پمپ تخلیه آب، ۴ دستگاه قایق جیمینی، ۳ دستگاه خودروی باری در حال امدادرسانی هستند، اضافه کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران استان هستند.
سلیمی با اشاره به اینکه شهروندان و مسافران از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند، گفت: شماره تلفن ۱۱۲ مرکز کنترل هماهنگی عملیات هلال‌احمر گیلان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی می‌باشد.