دوره ششم مدیریت شهری گلستان خوب عمل کرده است

استاندار تهران در مراسم افتتاح پروژه‎ها:

استاندار تهران گفت:کارهای عمرانی بسیار خوبی در شهر گلستان از آغاز دولت مردمی انجام شده که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح و بهره برداری آنها بودیم.

بهارستان -ذبیح الله اصغری
استاندار تهران گفت:کارهای عمرانی بسیار خوبی در شهر گلستان از آغاز دولت مردمی انجام شده که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح و بهره برداری آنها بودیم.
به گزارش خبرنگار آفرینش ،چندین پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان با حضور دکتر فخاری استاندار تهران، مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر نوحی فرماندار بهارستان، دکتر میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، خانواده های معزز شهدا و جانبازان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.
استاندار تهران در مراسم رونمایی از پروژه ها با اشاره به تعامل بسیار خوب میان مسئولین شهرستان بهارستان گفت:شهرداری گلستان از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری با اتحاد وهمدلی نسبت به رفع مشکلات مردم و شکوفایی شهر اقدامات خوبی انجام داده است و پروژه های عمرانی خوبی نیز در دست احداث می باشد.
معاونت هماهنگی امور استانداری تهران نیز در حاشیه مراسمات افتتاحیه های شهرداری گلستان گفت:اقدامات عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان باعث تقدیر است.
دکتر میرمحمد غراوی افزود:با توجه به افتتاحیه هایی که در شهر گلستان صورت پذیرفت همچنین پروژه های بسیاری که در دست اقدام شهرداری است باید به جای نمره 20 به شهردار گلستان نمره 22 داد که این نشان از تلاش و مدیریت صحیح ایشان می‏باشد.
شهردار گلستان نیز در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه های عمرانی گفت:شهرداری گلستان با افتتاح 8 پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و 260 میلیارد تومان پروژه های در حال اجرا نشان داده است که می‌توان با تلاش و پشتکار و مدیریت صحیح می شود کار و پیشرفت کرد.
 دکتر سید محمد میرزمانی با اشاره به شتاب اقدامات عمرانی نیز افزود:خیابان بازار سنگ، سامانسرای رویش برای اولین بار در شهر، راه اندازی جایگاه سوخت CNG، سالن ورزشی چند منظوره نام آوران، گلخانه مکانیزه شهرداری گلستان، بازسازی ساختمان مرکزی شهرداری، طرح توسعه خطوط حمل و نقل عمومی شهر گلستان و پروژه آب‏های سطحی شهر گلستان از جمله پروژه هایی بودند که با حضور استاندار محترم تهران افتتاح گردید.