احیای ۶۱ واحد راکد در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استان اردبیل

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از بازگشت به فعالیت ۶۱ واحد راکد در حوزه‌های صنایع تبدیلی و کشاورزی اردبیل خبر داد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از بازگشت به فعالیت 61 واحد راکد در حوزه‌های صنایع تبدیلی و کشاورزی اردبیل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، در نشستی با حضور  یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و جمعی از مسؤولان، آخرین وضعیت طرح‌ها و واحدهای غیرفعال، نیمه‌فعال و در حال اجرای جهاد کشاورزی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای احیای واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال اتخاذ شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در این نشست بر احیای واحدهای غیرفعال جهاد کشاورزی و پیگیری افزایش ظرفیت واحدهایی که امکان افزایش ظرفیت را دارند، تأکید کرد.
نوبخت اژدری، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: فعالیت مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال در استان اردبیل یکی از برنامه های اصلی این سازمان قرار دارد.
وی افزود: در این راستا ۶۱ واحد غیرفعال و نیمه‌فعال استان اردبیل در حوزه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی، دام و طیور و شیلات در طول فعالیت دولت سیزدهم فعال شده‌اند.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش خود را در راستای حمایت از واحدهای فعال در حوزه کشاورزی در سطح استان اردبیل انجام خواهیم داد تا شاهد رونق تولید و بهره‌وری در این حوزه باشیم.