اجرای مرحله اول توزیع لاستیک رایگان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اندیشه در سال ۱۴۰۲

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهردار اندیشه از اجرا و توزیع مرحله اول اختصاص لاستیک رایگان به بهره‌برداران ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

اجرای مرحله اول توزیع لاستیک رایگان به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اندیشه در سال ۱۴۰۲

شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهردار اندیشه از اجرا و توزیع مرحله اول اختصاص لاستیک رایگان به بهره‌برداران ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد
بهروز کاویانی در این خصوص گفت:با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و در راستای حمایت از ناوگان با مصوبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر مرحله اول توزیع رایگان لاستیک به ۲۵ دستگاه اتوبوس تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری اندیشه انجام شد.
 وی در ادامه افزود: بدون شک در شرایط فعلی و چالش‌هایی که در خصوص عدم نوسازی اتوبوس‌ها در کشور وجود دارد شهرداری‌ها موظفند در راستای حمایت از این قشر زحمتکش طرح‌های حمایتی را به اجرا درآورند و ما نیز طبق قانون و با توجه به وظایف اجتماعی که در قبال خدمت رسانی به شهروندان داریم تلاش نمودیم در سال گذشته چند مرحله به توزیع لاستیک، روغن موتور و ضد یخ اقدام نماییم.
 وی یادآور شد:خوشبختانه بهره‌برداران ما نیز انسان‌های قانع و شریفی هستند و همکاری صمیمانه‌ای در راستای جابجایی مردم به صورت کاملاً منظم دارند که لازم می‌دانم از حسن همکاری همه عزیزان قدردانی نمایم.
وی  یادآور شد : مرحله دوم این طرح نیز ان‏شاءلله در آینده نزدیک با پیگیری همکاران اجرا شده و به اتوبوس‌های مشمول این طرح لاستیک‌های رایگان واگذار می‌گردد که امیدواریم شهروندان عزیز با تلاش بهره‌برداران و حمایت‌های یاد شده با کیفیت بیشتری با اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری جابجا گردند.