آموزش به هزار و ۷۶ نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان:

فرامرزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش به هزار و ۷۶ نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

گرگان-قهرمان
فرامرزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش به هزار و 76 نفر در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
زهرا فرامرزی ،رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان گفت:این آموزش‏ها در قالب ۵۶ حرفه و ۹۹ دوره آموزشی و ۴ خوشه آموزشی برای گروه های هدف اعم از آسیب دیدگان اجتماعی (خانواده های آسیب دیده از اعتیاد)،پناهندگان و اتباع خارجی، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی،دانشجویان،زنان خانه‏دار،زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده هایشان،زندانیان،ساکنین سکونتگاه های غیر رسمی،متقاضیان مهارت آموزی و معتادین بهبود یافته و متقاضیان مهارت‏آموزی و افراد دارای معلولیت اجرا شده است.
فرامرزی افزود:در خوشه صنعت ۲۲۳ نفر، در خوشه خدمات ۲۵۳ نفر، در خوشه فرهنگ و هنر ۵۹۹ نفر و در خوشه کشاورزی ۱ نفر عملکرد آموزشی این مرکز در بخش دولتی بوده است.
در ادامه رئیس مرکز گفت:در آموزشگاه‏های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان گرگان در ۶ ماهه سال جاری 5 هزار و 582 نفر دوره آموزش‏های مهارتی را در حوزه‏های خدمات و فرهنگ و هنر و کشاورزی و صنعت گذرانده اند که از این تعداد 3 هزار و 920 نفر زن و هزار و 662 نفر مرد در قالب ۳۱۷ آموزشگاه فعال بوده است.
فرامرزی در پایان اشاره کرد:در مجموع بخش دولتی و خصوصی از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و 920 نفر پس از شرکت در آزمون سنجش مهارت موفق به دریافت گواهینامه مهارت شدند.