۶۶ هزار و هشتصد و شصت و پنج میلیون ریال، هزینه بیماران خاص و صعب العلاج

مدیرکل بیمه سلامت استان مركزي:

به گزارش روابط عمومی اداره کل ، مدیرکل بیمه سلامت استان مركزي گفت:از مجموع ۶۶ هزار و هشتصد و شصت و پنج میلیون ریال هزینه ۳۸ هزار و یکصد و پنجاه و هشت میلیون ریال مربوط به هزینه بیماران خاص و صعب العلاج در سال گذشته و ۲۸ هزار و هفتصد و هفت میلیون ریال مربوط به هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج در شش ماهه نخست سال جاری می باشد .

اراک-خبرنگار آفرينش
به گزارش روابط عمومی اداره کل ، مدیرکل بیمه سلامت استان مركزي گفت:از مجموع 66 هزار و هشتصد و شصت و پنج میلیون ریال هزینه  38 هزار و یکصد و پنجاه و هشت میلیون ریال مربوط به هزینه بیماران خاص و صعب العلاج در سال گذشته و 28 هزار و هفتصد و هفت میلیون ریال مربوط به هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج در شش ماهه نخست سال جاری می باشد .
مدیر کل بیمه سلامت اضافه کرد:از مجموع این مبالغ  پرداختی 36 هزار و نهصد و پنجاه یک میلیون ریال مربوط به بیمه سلامت استان مرکزی و 29 هزار و نهصد و چهارده میلیون ریال مربوط به بیمه تامین اجتماعی استان مرکزی می‏باشد که توسط سازمان بیمه سلامت به بیماران خاص پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت همچنین اضافه کرد:877 پرونده در طی سال گذشته و شش ماهه اول سال جاری تشکیل شده که  تعداد 346 پرونده مربوط به سال گذشته و تعداد 531 پرونده مربوطه به شش ماهه اول سال جاری جهت بیماران خاص و صعب العلاج  تشکیل شده است .
وي تصریح کرد:از مجموع پرونده های تشکیل شده در سال گذشته و شش ماهه اول سال جاری 479 پرونده مربوط به بیماران سرطانی می‏باشد که بیشترین آمار بیماران خاص را به خود اختصاص داده‏اند.