دیدار با الدحیل بسیار مهم و تعیین کننده است

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم پرسپولیس:

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت : به عنوان یک بیننده و هوادار می‌گویم. بازی پرسپولیس و النصر از نظر فنی ضعیف و ناامید کننده بود. این یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های بود که از پرسپولیس دیدم.

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت : به عنوان یک بیننده و هوادار می‌گویم. بازی پرسپولیس و النصر از نظر فنی ضعیف و ناامید کننده بود. این یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های بود که از پرسپولیس دیدم. کیفیت نامناسب زمین چمن کاملا تاثیر خود را روی بازی هر دو تیم گذاشت. متاسفانه به دلیل کیفیت بد زمین در همان دقایق ابتدایی بازی مهدی ترابی را از دست دادیم. بعد از آن به دلیل کیفیت همین چمن میلاد سرلک لیز می خورد و مجبور می‌شود توپ را گرفته و کارت زرد می‌گیرد و بعد هم اخراج می‌شود.
وی در خصوص بازی با الدحیل و شانس پرسپولیس برای صعود از این گروه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است. هر چند در گروه سختی قرار گرفته باشد نیز توان صعود را دارد. دیدار دوشنبه شب با الدحیل بسیار مهم و تعیین کننده است. نماینده قطر نیز ستاره‌هایی چون کوتینیو و اولنگا را دارد که امیدوارم در این دیدار دیگر اسیر نام بازیکنان حریف نشویم.