پرسپولیس مقابل الدحیل باید به دنبال جبران باشد

حمید استیلی کارشناس فوتبال :

حمید استیلی کارشناس فوتبال در خصوص شرایط پرسپولیس برای دیدار با الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی اول نمایش چندان خوبی نداشت و فقط علیرضا بیرانوند، دو مدافع میانی (کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی) و وحید امیری توانستند در حد و اندازه‌های خودشان بازی کنند. دلیلش این بود که آنها تجربه بالایی دارند و تحت تأثیر نام رونالدو و تیم النصر قرار نگرفتند. بقیه بازیکنان استرس داشتند و بیش از حد بها دادن به رونالدو و النصر باعث شد پرسپولیس در حالی که می‌توانست از این بازی امتیاز بگیرد شکست بخورد.

حمید استیلی کارشناس فوتبال  در خصوص شرایط پرسپولیس برای دیدار با الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی اول نمایش چندان خوبی نداشت و فقط علیرضا بیرانوند، دو مدافع میانی (کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی) و وحید امیری توانستند در حد و اندازه‌های خودشان بازی کنند. دلیلش این بود که آنها تجربه بالایی دارند و تحت تأثیر نام رونالدو و تیم النصر قرار نگرفتند. بقیه بازیکنان استرس داشتند و بیش از حد بها دادن به رونالدو و النصر باعث شد پرسپولیس در حالی که می‌توانست از این بازی امتیاز بگیرد شکست بخورد.
وی افزود: پرسپولیس حالا باید مقابل الدحیل به دنبال جبران باشد و معتقدم آنها تیمی نیستند که بتوانند برای پرسپولیس دردسر درست کنند. امیدوارم پرسپولیس بتواند 3 امتیاز این بازی را بگیرد و شرایط خودش را در گروه بهتر کند.