تعطیلات لیگ به فولاد کمک کرد

علی شجاعی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان:

تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان روز جمعه و از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان روز جمعه و از ساعت  ۱۷ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
علی شجاعی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که تیم در اعضای کادرفنی داشت این تعطیلی باعث شد که به انسجام بیشتری برسیم و کمک بزرگی به ما کرد.
وی افزود: تمرینات منظم و پرفشاری را تاکنون در تهران و اهواز داشته ایم و «خوان ایگناسیو مارتینز» صحبت‌های زیادی با ما داشته و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای پیش رو در حد نام فولاد ظاهر شویم. تمامی اعضای تیم از نتایجی که تاکنون کسب شده ناراحت هستند و در چهره آنها مشخص است.
وی خاطر نشان کرد: مطمئنم که بازیکنان با روحیه بیشتری در مسابقات حاضر خواهند شد و تمامی ما منتظر دیدار با هوادار هستیم تا نتیجه تمرینات پرفشاری را که پشت سر گذاشته ایم، ببینیم. ان شاالله هواداران حمایت‌های خود را از ما بیشتر می‌کنند و با کمک آنها می‌توانیم صعود خوبی در جدول داشته باشیم.