۲ نقره و یک برنز فرنگی‌کاران ایران در ۴ وزن

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو؛

رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای آسیایی هانگژو در ۴ وزن ۶۰ کیلوگرم ، ۶۷ کیلوگرم ، ۷۷ کیلوگرم و ۸۷ کیلوگرم در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت برگزار شد که طی این رقابت ها تیم ملی کشتی ایران به ۲ نقره و یک برنز دست یافت .

۲ نقره و یک برنز فرنگی‌کاران ایران در ۴ وزن

رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای آسیایی هانگژو در 4 وزن ۶۰ کیلوگرم ، ۶۷ کیلوگرم ، ۷۷ کیلوگرم و  ۸۷ کیلوگرم در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت برگزار شد که طی این رقابت ها تیم ملی کشتی ایران به ۲ نقره و یک برنز دست یافت .
در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر یک  سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.
 دانیال سهرابی برنزی شد
دانیال سهرابی کشتی‌گیر فرنگی کشورمان در جریان مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو در وزن ۶۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد
در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دیدار رده بندی با نتیجه ۳ بر ۲ لی لی از چین را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
 کاویانی‌نژاد به نقره بسنده کرد
در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در فینال با آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان سرشاخ شد که با نتیجه یک - یک باخت و نقره گرفت.
 ناصر علیزاده هم به طلا نرسید
نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست سنگین مقابل حریف ازبک به مدال نقره بازی‌های آسیایی چین دست یافت.
ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا در دیدار فینال مقابل جالگاسبای بردیموراتف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با ارائه نمایشی دور از انتظار با نتیجه ۷ بر  ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.