تراکتور در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته است

سجاد حسین‌زاده کارشناس فوتبال:

سجاد حسین‌زاده کارشناس فوتبال در خصوص نتایج تیم تراکتور و پیروزی پرگل تراکتور مقابل آلومینیوم گفت: بازی کم اشتباه از سوی دوتیم، وجود سرعت‌های چندگانه فوتبال، ایجادصحنه‌های زیبا و به ثمر رسیدن گل‌های زیاد و باکیفیت، بار فنی این مسابقه را به حد مناسب رسانده بود.

سجاد حسین‌زاده کارشناس فوتبال در خصوص نتایج تیم تراکتور و پیروزی پرگل تراکتور مقابل آلومینیوم گفت: بازی کم اشتباه از سوی دوتیم، وجود سرعت‌های چندگانه فوتبال، ایجادصحنه‌های زیبا و به ثمر رسیدن گل‌های زیاد و باکیفیت، بار فنی این مسابقه را به حد مناسب رسانده بود. تراکتور بازی خوبی را ارائه داد. بازی‌سازی از خط دفاعی انجام می‌شد. توپ با ضربات کم از خط دفاعی این تیم به خط حمله انتقال داده می‌شد و خط حمله از فرصت‌ها گلزنی ایجاد شده به خوبی استفاده می‌کرد. هر چهار گل تراکتور بر اساس برنامه به ثمر رسید و اتفاقی نبود. نکته بسیار خوب در به ثمر رسیدن گل‌ها این بود که سازنده همه گل‌ها هافبک‌ها و مدافعین بودن و گلزنان از خط حمله و عناصر تهاجمی تراکتور بودند که این مسئله بسیار مهمی به حساب می‌آید.
حسین‌زاده افزود: تراکتور در مسیر تکامل قرار گرفته است و در صورت ادامه‌دار بودن این روند می‌توان این تیم را جزو مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی قلمداد کرد. باشگاه تراکتور در صورت رعایت مبحث "ثبات" و تداوم "کار اصولی و سیستماتیک در مدیریت"، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به جایگاهی دست نیافتنی در فوتبال ایران راه پیدا کند. باید این نکته مدیریتی را به یاد داشته باشیم که در اوج موفقیت باید به ریسک‌های احتمالی پیش‌رو اندیشید.