بازی استقلال - مس رفسنجان ، چنگی به دل نمی زد

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال:

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان گفت : تعطیلات به تیم‌ها خیلی لطمه زده و در شرایط خوبی نیستند. بدون برنامه، بازی‌ها را تعطیل می‌کنند. بازی استقلال مقابل مس رفسنجان هم به همین خاطر چنگی به دل نمی زد. تعداد زیاد تعویض‌ها هم به نظرم به خاطر این بود که بازیکنان ۲ تیم در شرایط آمادگی خوبی قرار نداشتند.

شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان گفت : تعطیلات به تیم‌ها خیلی لطمه زده و در شرایط خوبی نیستند. بدون برنامه، بازی‌ها را تعطیل می‌کنند. بازی استقلال مقابل مس رفسنجان  هم به همین خاطر چنگی به دل نمی زد. تعداد زیاد تعویض‌ها هم به نظرم به خاطر این بود که بازیکنان 2 تیم در شرایط آمادگی خوبی قرار نداشتند.
وی افزود: ساکت الهامی و جواد نکونام از هم شناخت داشتند. بازی سختی بود و قطعا سخت گل زده می‌شد چون تیم ها برای نفر به نفر یکدیگر برنامه داشتند. مقداری هم شرایط آب و هوایی برای بازیکنان سنگین بود که باعث شد در کل بازی بی روح باشد. با این حال خداراشکر استقلال توانست 3 امتیاز را به دست بیاورد که بسیار مهم و ارزشمند بود. به هواداران، بازیکنان و مربیان تیم تبریک می‌گویم. کار سختی بود اما خداراشکر کادرفنی قوی داریم که همه استقلالی هستند و خود نکونام هم کاپیتان تیم ملی بوده، استقلال همیشه استقلال است و هواداران در هر شرایطی انتظار برد دارند. ان‌شاالله این روند تداوم داشته باشد.
پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی و تاثیر گذاری او برای کسب این پیروزی که منجر به ثبت چهارمین کلین شیت فصلش شد، گفت: امسال سال خوب اوست. تجربه خودش را نشان داده و از بازی اول خیلی خوب کار کرده است. سال قبل انتقاداتی می‌شد که شاید به خاطر ناآمادگی بود اما امسال از بازی اول با تجربه کار کرده و می‌داند چه می‌خواهد. یک اصطلاح هست که می‌گویند نصف تیم دروازه بان است. برای تیمی که می‌‌خواهد قهرمان شود، دروازه‌بان می‌تواند خیلی کمک حال باشد. حسینی در این بازی‌ها خیلی خوب کارکرده و جزو بهترین‌های استقلال بوده است. بچه‌های تیم هم او را دوست دارند که پوئن خوبی برای یک کاپیتان است.