ضرورت تولید محتواهای فرهنگی و آموزشی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس:

نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان قدس بر ضرورت تولید محتواهای فرهنگی و آموزشی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان قدس بر ضرورت تولید محتواهای فرهنگی و آموزشی متناسب با فرهنگ  ایرانی اسلامی تاکید کرد.
دومین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مسئول پایگاه‌های خبری و خبرنگاران رسمی شهرستان قدس در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
در این نشست نادر مرادی نقش فضای مجازی را در توسعه و آگاهی بخشی به جامعه نقش اساسی و راهبردی دانست و تاکید کرد:باید به سمتی حرکت کنیم تا با برنامه‌ریزی لازم و تولید آثاری پیشگیرانه و آگاهی بخش نسبت به آسیب های موجود در فضای مجازی از ظرفیت های این فضا در راستای توسعه و رشد اجتماعی و فرهنگی بهره ببریم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در همین راستا از اعضای حاضر در نشست خواست تا نسبت به همراهی و تولید محتواهای فرهنگی و آموزشی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در فضای مجازی اقدام کنند.
در ادامه اعضای حاضر در نشست به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهره برداری بیشتر و بهتر از این فضا  پرداختند.