مكان‎هاي دیدنی قطر

برای رفتن به جزیره سیمایسما باید به الخور قطر بروید. ساحل سیمایسما خانوادگی است و از آن‌جا که ورودی و خروجی ندارد، می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای به آن‌جا بروید. تفریحات آبی مختلفی نیز در ساحل سیمایسما وجود دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. رستوران‌های مختلف نیز از جمله دیگر امکانات این ساحل هستند. وقتی که وارد این رستوران‌ها می‌شود، عطر و بوی غذاهای خوشمزه مجاب‌تان می‌کنند تا حتی اگر گرسنه نیستید، غذایی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

آیلین خزائی
قسمت هفتم
 ساحل سیمایسما، سیما و منظره‌ای بسیار زیبا
برای رفتن به جزیره سیمایسما باید به الخور قطر بروید. ساحل سیمایسما خانوادگی است و از آن‌جا که ورودی و خروجی ندارد، می‌توانید به صورت 24 ساعته بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای به آن‌جا بروید. تفریحات آبی مختلفی نیز در ساحل سیمایسما وجود دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. رستوران‌های مختلف نیز از جمله دیگر امکانات این ساحل هستند. وقتی که وارد این رستوران‌ها می‌شود، عطر و بوی غذاهای خوشمزه مجاب‌تان می‌کنند تا حتی اگر گرسنه نیستید، غذایی را سفارش دهید و نوش جان کنید.
در ساحل سیمایسما به دلیل رعایت نکات بهداشتی، در نقاط مختلف سرویس‌های بهداشتی وجود دارند. شما می‌توانید با آرامش کامل حتی تمام روزتان را هم در این ساحل بگذرانید و لذت ببرید. زیبایی‌های طبیعی سیمایسما قطعا شما را شگفت‌زده می‌کند. در این ساحل می‌توانید زیبایی خلقت خدا را از نزدیک ببینید و لمس کنید.شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده‌تان در زمین‌های مخصوص فوتبال یا والیبال این ساحل تفریح و با بازی‌های گروهی وقت‌تان را پر کنید.
رختکن‌ها نیز یکی از امکانات ساحل سیمایسما هستند. شما می‌توانید لباس‌هایی که شنی و کثیف می‌شوند را در این رختکن‌ها عوض کنید. اگر لباس مناسبی برای ساحل به تن ندارید هم می‌توانید همان ابتدای ورود به ساحل در رختکن‌ها آن را عوض کنید و بعد برای تفریح وارد ساحل شوید. دوش حمام نیز کمک‌تان می‌کند تا در پایان تفریحات‌تان تمیز و سالم به محل اقامت خود برگردید. این ساحل دارای پارکینگ خودرو نیز است، پس اگر با خودرو به آن‌جا می‌روید، به راحتی می‌توانید ماشین تان را در پارکینگ آن‌جا بگذارید.