نجات جان کودکان با ابزار دیپلماسی ایران

نمی توان پایبند به عواطف انسانی بود واین را نادیده گرفت. بمب و موشک و آور شدن ساختمان ها بر سر مردم موجب تحیر هر بیننده ای می گردد و برای آنها که در دل میدان هستند غیرقابل وصف در کلام و معناست!.

نجات جان کودکان با ابزار دیپلماسی ایران

 نمی توان پایبند به عواطف انسانی بود واین را نادیده گرفت. بمب و موشک و
 آور شدن ساختمان ها بر سر مردم موجب تحیر هر بیننده ای می گردد و برای آنها که در دل میدان هستند غیرقابل وصف در کلام و معناست!.
حرف نه از عملیات طوفان الاقصی و نه از تهدیدات اسرائیل برای از بین بردن حماس است، حرف از کشته شدن هزاران زن و بچه و سالمند و غیرنظامی است که زیر بار راکت و موشک و بمب گیر افتاده اند و هرلحظه منتظر مرگشان هستند و یا نظاره گر مرگ عزیزانشان شده اند.
انتظار می رود تا رسانه ها و شخصیت هایی که تریبون و یا مسئولیت دارند و یا در قامت مشاور فعالیت می کنند، از توان نفوذ و قدرت کشورمان در منطقه و درمیان نیروهای مقاومت استفاده کنند و کارزاری دیپلماتیک به راه بیندازند تا به کمک کشورهای اسلامی جلوی این کشتار انسانی گرفته شود.
ما همواره حامی مردم فلسطین بوده ایم، و امروز نیز باید حامی جان آنها و خاموش شدن آتش جنگی خانمان سوز باشیم. به خط کردن سران کشورهای اسلامی می تواند قدرتی مضاعف به ایران و مردم فلسطین خواهد داد و ضرورت به کارگیری از ابزار دیپلماسی را بیش از هر زمان دیگر می طلبد. هرگونه کوتاهی ما در این زمینه می تواند عواقب بسیاری برای حیات و ادامه فعالیت جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی داشته باشد.