امیدوارم تیم ملی در بازی با قطر شرایط بهتری داشته باشد

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت فوتبال :

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیم ملی مقابل اردن گفت : شاگردان امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه مقابل اردن، تیم همیشگی نبودند و بازی خوبی از تیم ملی ندیدیم. درست است که ۲ گل زودهنگام به ثمر رساندیم اما هر چقدر از زمان بازی گذشت بازی آشفته و بدون برنامه‌ای را از بازیکنان شاهد بودیم و نتوانستیم آنچنان روی دروازه حریف خطرساز شویم. اردن جزو تیم‌های درجه ۲ و ۳ آسیا است و نباید مقابل آنها دچار مشکل شویم.

امیدوارم تیم ملی در بازی با قطر شرایط بهتری داشته باشد

غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیروزی 3 بر یک تیم ملی مقابل اردن گفت : شاگردان امیر قلعه‌نویی به هیچ وجه مقابل اردن، تیم همیشگی نبودند و بازی خوبی از تیم ملی ندیدیم. درست است که 2 گل زودهنگام به ثمر رساندیم اما هر چقدر از زمان بازی گذشت بازی آشفته و بدون برنامه‌ای را از بازیکنان شاهد بودیم و نتوانستیم آنچنان روی دروازه حریف خطرساز شویم. اردن جزو تیم‌های درجه 2 و 3 آسیا است و نباید مقابل آنها دچار مشکل شویم.
پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از این موضوع که بازیکنان تیم ملی بی‌انگیزه بازی می‌کنند، گفت: بعد از جدایی کی‌روش، چند بازی تیم ملی را نگاه کردم و معتقدم بازیکنان از انگیزه لازم برخوردار نیستند و خیلی بی‌تفاوت بازی می‌کنند. اهالی فوتبال از نفراتی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... انتظار بیشتری دارند و این بازیکنان با توجه به حضورشان در سطح اول فوتبال باید تفاوت و سطح بالای بازی‌شان را در این بازی‌ها نشان دهند. کادرفنی و همه طرفداران تیم ملی روی ویژگی‌های لژیونرها و ستاره‌های تیم ملی حساب باز کرده‌اند. وقتی مسابقات دوستانه ژاپن را نگاه می‌کنیم می‌بینیم در چند بازی گذشته بازیکنان زیادی در ترکیب این تیم بازی کردند و این‌طور نبوده که یکسری بازیکن مشخص بازی کرده باشند. ژاپنی‌ها پشتوانه‌سازی را از مدت‌ها قبل شروع کرده‌اند و اکنون ثمره این کار را می‌بینند.
وی در پایان گفت: در بازی با اردن و در فاصله کمتر از صد روز تا جام ملت‌ها زنگ خطر را شنیدیم و اگر الان شرایط و ضعف‌های تیم ملی را به خوبی آنالیز نکنیم در جام ملت‌ها مشکلات زیادی خواهیم داشت. بازی با اردن نشان داد مقابل ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان حرفی برای گفتن نخواهیم داشت و اگر از مرحله گروهی هم صعود کنیم نمی‌توانیم به جمع  8 تیم نهایی هم برسیم. امیدوارم تیم ملی در بازی با قطر شرایط بهتری داشته باشد و در نهایت هم با بررسی وضعیت بازیکنان و آماده‌سازی بهتر، شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌ها موفق باشند و نتایج خوبی کسب کنند.