اگر قرار است بازی‌ها جابه‌جا شوند چرا اول فصل قرعه‌کشی کردند؟

رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور:

رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور و اعتراض این باشگاه به برنامه‌‌ریزی لیگ اظهار داشت: قطعاً سازمان لیگ هم زحماتی می‌کشد، اما می‌توانستند خیلی بهتر از این عمل کنند. چه اشکالی دارد از چند نفر مشاوره بگیرند و یک اتاق فکر داشته باشند؟ همیشه و در همه مسائل رجوع به خردجمعی بهتر از تصمیم فردی است، ولی متأسفانه یک کاری کردند که لذت فوتبال را از ما گرفتند. باید همیشه استرس این را داشته باشیم که بعد از چهار هفته تعطیلی شکل تیمی ما به‌ هم خورده است یا نه. هوادار هم حق دارد. هوادار مطالبه می‌کند که چرا اعتراض نمی‌کنیم. پاسخ آنها را که فدراسیون نمی‌دهد و ما باید پاسخگو باشیم، ولی واقعاً نمی‌دانیم چه جوابی بدهیم.

رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور و اعتراض این باشگاه به برنامه‌‌ریزی لیگ اظهار داشت:  قطعاً سازمان لیگ هم زحماتی می‌کشد، اما می‌توانستند خیلی بهتر از این عمل کنند. چه اشکالی دارد از چند نفر مشاوره بگیرند و یک اتاق فکر داشته باشند؟ همیشه و در همه مسائل رجوع به خردجمعی بهتر از تصمیم فردی است، ولی متأسفانه یک کاری کردند که لذت فوتبال را از ما گرفتند. باید همیشه استرس این را داشته باشیم که بعد از چهار هفته تعطیلی شکل تیمی ما به‌ هم خورده است یا نه. هوادار هم حق دارد. هوادار مطالبه می‌کند که چرا اعتراض نمی‌کنیم. پاسخ آنها را که فدراسیون نمی‌دهد و ما باید پاسخگو باشیم، ولی واقعاً نمی‌دانیم چه جوابی بدهیم.
مدیر اجرایی باشگاه تراکتور راجع به اینکه تراکتوری‌ها به عدم برگزاری مسابقات‌شان در روزهای تعطیل اعتراض کرده‌اند، گفت: یک نکته‌ای وجود دارد؛ ما الان با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی قرار داریم، اگر دربی هفته پنجم برگزار می‌شد احتمال داشت محرومیت، مصدومیت یا اخطار و اخراجی برای تیمی به وجود بیاید و حتی یک تیم از کورس عقب بیفتد. هر هفته شرایط خاص خودش را دارد. چه کسی فکر می‌کرد از سپاهان چهار امتیاز کم شود و اینجای جدول باشد؟ اگر قرار است هفته‌ها را جابه‌جا کنیم و خودمان بگوییم چه تیمی کی بازی کند، چه کاری بود اول فصل قرعه‌کشی کردند؟