پیکان – پرسپولیس؛ روزهای سخت برای سرخپوشان

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر امروز ۲ مسابقه در قزوین و آبادان برگزار می شود که طی آن پرسپولیس میهمان پیکان است و ملوان انزلی به مصاف صنعت نفت می رود.

پیکان – پرسپولیس؛ روزهای سخت برای سرخپوشان

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر امروز 2 مسابقه در قزوین و آبادان برگزار می شود که طی آن پرسپولیس میهمان پیکان است و ملوان انزلی به مصاف صنعت نفت می رود.
در شرایطی که پرسپولیس پرحاشیه ترین روزهایش را سپری می‌کند، مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی هم که در جریان دیدار تیم ملی مقابل قطر مصدوم شد، کار را برای سرخپوشان سخت کرده است .
علاوه بر این سرخپوشان در شرایطی خود را برای بازی با پیکان آماده می‌کنند که در روزهای اخیر انواع و اقسام حواشی را پشت سر گذاشتند. از قهر سرمربی گرفته تا اعتصاب بازیکنان. حتی شرایط به حدی سخت بود که وعده غذایی اعضای تیم نیز قطع شد.
پرسپولیس حالا علاوه بر مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی یم بازیکن تاثیر گذار همچون وحید امیری را هم در اختیار ندارد و مهدی ترابی هم هنوز صددرصد آماده نیست .
تیم پیکان قبل از تعطیلات لیگ توانست در یک برد دقیقه نودی استقلال خوزستان را شکست بدهد و نخستین پیروزی فصل را در اهواز دشت کند تا با 6 امتیاز در رده نهم جدول لیگ قرار بگیرد و حالا در قزوین به دنبال دومین برد فصل آن هم مقابل قهرمان فصل قبل لیگ است.
رسول خطیبی سرمربی پیکان همواره به فوتبال هجومی اعتقاد دارد و به دنبال ضد فوتبال و دفاع اتوبوسی نیست و همین مساله می تواند نویدبخش یک بازی زیبا و تماشاگر پسند است زیرا پرسپولیسی ها هم بارها گفته اند روی چمن مناسب خوب فوتبال بازی می کنند و ظاهرا ورزشگاه سردار ازادگان قزوین چمن مطلوبی دارد.
در تیم پیکان غلامرضا ثابت ایمانی دچار مصدومیت است و حضورش مقابل پرسپولیس قطعی نیست او در بازی های آسیایی به همراه  تیم امید کشورمان در هانگژو  بود.پیکان از سال 1399 تا به امروز موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است و یک مساوی بهترین نتیجه پیکان مقابل سرخپوشان پایتخت بوده است. اگر خطیبی پرسپولیس را شکست بدهد یک برد تاریخی برای تیمش به دست آورده بخصوص اینکه پرسپولیس در این فصل هنوز شکستی نداشته است.