دماوند یکی از قطب‌های ورزش استان تهران است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بيان اينكه این شهرستان یکی از قطب‌های ورزش استان تهران است، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با تلاش تیم‌ها و هیات‌های ورزشی رتبه دوم استانی را کسب کرد.

دماوند یکی از قطب‌های ورزش استان تهران است

دماوند-ایرج صادقعلی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بيان اينكه این شهرستان یکی از قطب‌های ورزش استان تهران است، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با تلاش تیم‌ها و هیات‌های ورزشی رتبه دوم استانی را کسب کرد.
به گزارش خبرنگار آفرینش، افشین هادی چگینی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش  اظهار داشت: مقوله ورزش به لحاظ اهمیت و جایگاه را می‌توان یک مقوله اجتماعی دانست که برای سلامت جامعه اثرات بسیاری دارد.
وی افزود: یکی موضوعات مهم در مقوله ورزش، توجه به ورزش همگانی برای خانواده های شهرستان است که این مهم همواره در اولويت این نهاد بوده است.
 فقر عضلات و چاقی مفرط در بین مردم شهرستان دماوند وجود دارد
این مقام مسئول ادامه داد: خمیدگی قامت، فقر عضلات و چاقی مفرط در بین مردم شهرستان دماوند وجود دارد که این مهم به دلیل بی تحرکی در بین مردم است؛ شهروندان لازم است ورزش را در سبد زندگی داشته باشند تا خانواده و فرزندان سالم داشته باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند پیش از یک سال گذشته در سطح استان رتبه ۱۶ را داشت ولی اکنون با تلاش تیم ها و هیات های ورزشی رتبه دوم استان را کسب کردیم و بالاترین میزبانی را در سطح استان و کشوری داشتیم که  مهم ترین آن مسابقه قهرمانی استعدادهای برتر بود.
 رشد ۲۸ درصدی بیمه برای ۴۵۶۰ نفر ورزشکار شهرستان دماوند
چگینی گفت: انتشار دو هزار و ۵۰۰ خبر ورزشی در رسانه های مختلف، یکهزار و ۳۵۰ عملکرد و رشد ۲۸ درصدی بیمه برای چهار هزار و ۵۶۰ ورزشکار شهرستان از جمله اقدامات این نهاد بوده است.
 به‌زودی نیز خانه جوان شهرستان دماوند ظرف مدت یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود
وی با بیان اینکه دماوند یکی از قطب های ورزش استان است، ادامه داد: طی یکسال گذشته حدود ۵۶۷ مدال قهرمانی در رده بین المللی، آسیایی، جهانی و کشوری کسب شده است و بزودی نیز خانه جوان شهرستان ظرف یک ماه آینده در ورزشکار شهید مدنی شهر دماوند بهره‌برداری می‌شود.
 افزایش سرانه ورزشی یکی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: سرانه ورزشی یکی از اولویت‌های این نهاد در شهرستان است که در این راستا استخر شهر رودهن را بعد از پنج سال تعطیلی ظرف ۴۵ روز رفع مشکلات قانونی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و اکنون نیز از بهترین استخرهای شرق تهران است؛ همچنین چمن مصنوعی ورزشگاه مهرآباد با همکاری شهرداری رودهن نصب شد و بزودی چمن مصنوعی شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند نیز انجام می‌شود.
چگینی در پایان گفت: به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مهر ماه تمامی سالن‌های ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و بخش رودهن به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.