آئین معارفه شهردار باغستان برگزار شد

مهندس محمدرضا شمسایی با صدور حکم توسط استاندار تهران به عنوان شهردار جدید باغستان معرفی شد.

شهریار-برزگر
مهندس محمدرضا شمسایی با صدور حکم توسط استاندار تهران به عنوان شهردار جدید باغستان معرفی شد.
آئین تکریم و معارفه شهردار شهر باغستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر امور شورا و شهرداری‌های استانداری تهران، مسؤولان شهرستانی و مدیران شهری باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد.
مهندس علی محمدی رئیس شورای شهر باغستان ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر در مراسم گفت:مهندس شمسایی از بدنه خود شهرداری است که دارای تجربه ۲ دوره سرپرست شهرداری باغستان است که امیدواریم با وجود ایشان و با توجه به شناخت منطقه و پتانسیل های موجود بتوانیم با برنامه ریزی دقیق در جهت توسعه و آبادانی شهر و توزیع عادلانه خدمات در محلات مختلف ،توسعه فضاهای ورزشی،فرهنگی و حمل و نقل گامهای خوبی برداریم.
فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری شهریار نیز در ادامه اذعان داشت: مهندس شمسایی با توجه به شناخت خوبی که نسبت به شهر و شهرداری دارد امیدواریم با عمل انقلابی و تلاش و حضور میدانی در جهت امیدافزایی و استمرار خدمات و تحقق برنامه های توسعه و محرمیت زدایی گام بردارند.
محمدرضا شمسایی شهردار جدید باغستان در این مراسم گفت: از حُسن اعتماد شورای اسلامی شهر باغستان تقدیر و تشکر می‌کنم و امید است که در کنار یکدیگر توفیق خدمت به مردم شریف باغستان را داشته باشیم.
وی افزود: انشالله با روحیه جهادی تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری کار را به پیش خواهیم برد همچنانکه در مدت سرپرستی نیز برنامه‌های توسعه‌ای و عدالت محوری توزیع امکانات و خدمات در سطح شهر دنبال شد‌.شهردار باغستان بیان‌کرد:جلب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری، توسعه خدمات‌رسانی عمومی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی، حفظ و احیا باغات، حفظ محیط زیست و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر طی برنامه‌ای مدون همچنان دنبال خواهد شد.
در این مراسم محمدرضا شمسایی با سابقه ۲ دوره سرپرستی شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باغستان به عنوان شهردار جدید باغستان معرفی و از زحمات داریوش یگانه مظهر در طول تصدی این سمت تقدیر شد.