تصویب بیش از ۱٤ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس‌جمهور به کردستان

استاندار کردستان:

استاندار کردستان گفت: تاکنون ۱٤ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کردستان توافق شده که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.

اسرین مقصود-سنندج
استاندار کردستان گفت: تاکنون ۱٤ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کردستان توافق شده که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.
اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: عنوان و رویکرد مردمی دولت رئیسی برای ما کارگزاران نظام مایه افتخار است.
وی عنوان کرد: نکته قابل توجه و حائز اهمیت در دولت سیزدهم  نسبت به دولت‌های قبل این است که در قبال شعارهای خود و برای تحقق وعده های خود ساختار و سازوکار مناسب انتخاب کرده است.
زارعی کوشا ادامه داد: امیدواریم ما در استان کردستان نسبت به این رویکرد مردمی بودن به درستی عمل کنیم و از مدیران و فرمانداران خواهشمندیم که این موضوع را یک الزام و یک وظیفه بدانند و یک نگاه جدی به آن داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایجی که از عملکرد دستگاه های اجرایی در استان می‌بینیم، نشان از تلاش و پشتکار بی نظیر دستگاه های اجرایی است و خوشبختانه ارتباطات مردمی به یک رویه و یک سنت حسنه در استان تبدیل شده است که بسیار حائز اهمیت است.
زارعی کوشا اضافه کرد: ما ۲٨ استان در دور اول سفر ریاست جمهوری بودیم و یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری است و حال استان کردستان جزو استان‌های اول برای دور دوم سفر ریاست جمهوری است، زیرا استان این آمادگی را دارد و پروژه های عظیمی را به نتیجه رسانده است.
 بهره برداری از پروژه راه آهن سنندج-همدان در دور دوم سفر ریاست جمهوری
استاندار کردستان افزود: در دور دوم سفر ریاست جمهوری یکی از کلان پروژههای استان کردستان یعنی پروژه راه آهن سنندج-همدان به بهره برداری خواهد رسید.
وی بااشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم و ریاست جمهوری به استان کردستان افزود: در طول ۲ سال گذشته بیش از ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و بهسازی شده که نسبت به دولت‌های گذشته عملکرد قابل توجه و بی‌نظیری داشته است.
استاندار کردستان بیان کرد: تاکنون ۱٤ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کردستان توافق شده که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.
وی همچنین از دستور رئیس جمهوری مبنی بر بازگشایی بازارچه سیف سقز خبر داد و گفت: بازارچه مرزی سیف سقز که یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است در حال آماده سازی برای بازگشایی است.