پرسپولیس مثل همیشه نبود

ضیا عربشاهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

ضیا عربشاهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی گفت: با توجه به اینکه استقلال بازی‌ این هفته‌اش را برده بود، پرسپولیس نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت، اما بازی خوبی را از شاگردان گل‌محمدی شاهد نبودیم و باید بگویم که پرسپولیس بازی‌های گذشته در لیگ و آسیا را انجام نداد. شاید یک دلیل آن خستگی بازیکنان باشد و دلیل مهم دیگر آن مصدومیت بازیکنانی مثل ترابی، امیری و سلمانی است و این موضوع باعث شده که شاکله اصلی تیم به‌هم بریزد. به هر حال این دیدار تمام شده است و کادر فنی وبازیکنان باید به فکر بازی بعدی در لیگ و لیگ قهرمانان باشند.

پرسپولیس مثل همیشه نبود

ضیا عربشاهی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  درباره تساوی پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی گفت: با توجه به اینکه استقلال بازی‌ این هفته‌اش را برده بود، پرسپولیس نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت، اما بازی خوبی را از شاگردان گل‌محمدی شاهد نبودیم و باید بگویم که پرسپولیس بازی‌های گذشته در لیگ و آسیا را انجام نداد. شاید یک دلیل آن خستگی بازیکنان باشد و دلیل مهم دیگر آن مصدومیت بازیکنانی مثل ترابی، امیری و سلمانی است و این موضوع باعث شده که شاکله اصلی تیم به‌هم بریزد. به هر حال این دیدار تمام شده است و کادر فنی وبازیکنان باید به فکر بازی بعدی در لیگ و لیگ قهرمانان  باشند.
وی در واکنش به این موضوع که تساوی در انزلی، صدر جدول را هم به رقیب دیرینه‌اش استقلال واگذار کرد، گفت: بله همین یک دلیل می‌توانست باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان شود تا ملوان را شکست دهند، اما پرسپولیس روز خوبی نداشت و نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام دهد. نفرات جایگزین پرسپولیس مقابل ملوان نتوانستند جای خالی مصدومان این تیم را پر کنند. ما این نکته را نباید فراموش کنیم که بهترین پاسور فصل گذشته تیم مصدوم بوده و از شرایط آرمانی دور است و زمان می‌برد دوباره به روزهای اوجش برگردد. ترابی می‌تواند در هفته‌های آینده به کمک پرسپولیس بیاید. هافبک‌های پرسپولیس مقابل ملوان نتوانستند مهاجمان تیم را خوب تغذیه کنند و خطر آنچنان جدی روی دروازه ملوان ایجاد نشد، به نوعی باید بگویم که خط دفاعی و هافبک ملوان اجازه بازیسازی به سرخپوشان ندادند. البته گل‌محمدی در نیمه دوم با بیرون کشیدن سروش رفیعی اشتباه کرد.
 پرسپولیس نیاز به پیروزی داشت و نباید بازیساز خود را از زمین خارج می‌کرد. سرمربی پرسپولیس اگر تصمیم به تغییر داشت باید هنانوف را از زمین بیرون می‌کشید.