«دریادار ایرانی» از شرکت لجور اراک بازدید کرد

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی،بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی، نوربخش عسگری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، جودکی ریس صنعت و معدن استان و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران از شرکت لجور اراک بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری با این مجموعه قرار گرفت.

اراک-خبرنگار آفرينش
امیر دریادار شهرام ایرانی  فرمانده نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی،بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی، نوربخش عسگری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، جودکی ریس صنعت و معدن استان و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران   از شرکت لجور اراک بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری با این مجموعه قرار گرفت.
نماینده هیات مدیره گروه صنعتی لجور اراک در این آیین اظهار داشت: شرکت لجور با سابقه ۴۰ ساله تنها دارنده پلاک گواهی بازرسی كيفيت و استاندارد ايران در زمينه طراحی، ساخت و توليد بالابرهای هيدروليكی و جرثقيل‌های پشت كاميونی در داخل كشور است، این مجموعه صنعتی همچنین از تولیدکنندگان مطرح انواع بالابر و جرثقیل‌های صنعتی در غرب آسیا است.
حمیدرضا مهدی نیا فزود : شرکت صنعتی و تولیدی لجور ۵۷ مدل انواع بالابر و ۵۵۰۰تولید محصول داشته است .
وی بیان کرد : بالابرها آتش نشان یکی از محصولاتی است که به عنوان شاه محصول شناخته میشود که در کشور تولید نمیشود که با پیگیری طراحی آن انجام شد و در ابتدا یکی، دو دستگاه به صورت نمونه تولید شد تا به مرحله انبوه ساری برسد .
اخیرا نخستین دستگاه ضدیخ پاش هواپیما، ساخت ایران  در شرکت صنعتی لجور اراک طراحی و تولید شده بود رونمایی شد.
از آنجایی که هواپیما در ارتفاع بالا دچار یخ زدگی شده و باید با ضدیخ شسته شود در این راستا شرکت لجور ماشینی را برای شستشو طراحی کرده که نخستین سفارش توسط فرودگاه اردبیل انجام سده است .
همچنین این شرکت سال گذشته برای اولین بار جرثقیل ۶۰ تنی را طراحی و تولید کرده است.
شایان ذکر است اکنون با گذشت ۴۲ سال از عمر شرکت صنعتی و تولیدی لجور این شرکت به نقاط اوج خود رسیده است و افتخارات متعددی را در تولیدات کسب کرده است و در سال‎های اخیر تولیدات شرکت لجور به عنوان نخستین تولیدات به جامعه معرفی شده که این مهم جای تقدیر دارد .