انتظارم از سپاهان بیشتر است

محمدرضا کربکندی پیشکسوت سپاهان:

محمدرضا کربکندی پیشکسوت سپاهان در مورد تساوی یک - یک سپاهان مقابل نساجی در هفته هشتم لیگ برتر، گفت : انتظارم از سپاهان در این بازی بیشتر بود. با توجه به مهره‌های زیادی که این تیم دارد، می‌توانست بازی بهتری ارائه کند هر چند نباید فراموش کرد نساجی در آسیا و لیگ برتر نتوانسته بود نتایج دلخواه را کسب کند و بازیکنان این تیم با تمام وجود در زمین حاضر شدند.

محمدرضا کربکندی پیشکسوت سپاهان  در مورد تساوی یک - یک سپاهان مقابل نساجی در هفته هشتم لیگ برتر، گفت : انتظارم از سپاهان در این بازی بیشتر بود. با توجه به مهره‌های زیادی که این تیم دارد، می‌توانست بازی بهتری ارائه کند هر چند نباید فراموش کرد نساجی در آسیا و لیگ برتر نتوانسته بود نتایج دلخواه را کسب کند و بازیکنان این تیم با تمام وجود در زمین حاضر شدند.
وی درباره این موضوع که آیا سپاهان می‌تواند از توجیه خستگی بعد بازی لیگ قهرمانان آسیا، استفاده کند، گفت: در همه جای دنیا 3 روز یک‌بار بازی می‌کنند. دیگر این عذر پذیرفتنی نیست چرا که اعضای تیم با پرواز برای مسابقات می‌روند و بازمی‌گردند. تیم‌ها 2 یا 3 روز فرصت استراحت مناسب خوب دارند.  این تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی در ترکیب اصلی و ذخیره دارد بنابراین توجیه خستگی برای سپاهان قابل قبول نیست.