تکه گمشده پازل خمس پیدا شد

به نظر می‌رسد پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تکه گمشده پازل ترکیب اصلی تی‌تی‌ها را پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تکه گمشده پازل ترکیب اصلی تی‌تی‌ها را پیدا کرده است.
تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد در ورزشگاه یادگار امام (ره) با نتیجه ۳ بر صفر تیم نساجی یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مغلوب کند و بعد از ۲ شکست متوالی کمی از بحران و حواشی خارج شود.
پاکو خمس که در این فصل بارها دست به تغییر در ترکیب اصلی خود زده بود، در این دیدار نیز برخلاف دیدارهای گذشته که معمولا با آرایش ۱-۳-۲-۴ بازیکنان تراکتور راهی میدان می‌کرد این‌بار با سیستم ۲-۵-۳ مقابل نساجی قرار گرفت.
رستمی که با انگیزه‌های بالایی بعد از درخشش در لباس مس‌کرمان در فصل گذشته راهی تبریز شده بود، در این فصل بیشتر بر روی نیمکت تیم فوتبال تراکتور قرار داشت. خمس اما در دیدار مقابل نساجی از ابتدا از این مهاجم به عنوان هافبک کناری استفاده کرد.
عارف در گل اول تراکتور تاثیر مستقیم داشت و گوستاوو موفق شد ضربه ریباند این بازیکن را تبدیل به گل اول تی‌تی‌ها کند. در ادامه نیز رستمی موفق شد گل دوم تراکتور را به نام خود ثبت کند و با نمره متریکا ۸.۱۹ بهترین بازیکن زمین نیز لقب بگیرد.
حالا به نظر می‌رسد که خمس تکه گمشده پازل ترکیب اصلی خود را پیدا کرده و قطعا از این بازیکن در ادامه فصل بیشتر استفاده می‌کند.