بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند

رسول کربکندی کارشناس فوتبال:

رسول کربکندی کارشناس فوتبال در مورد شرایطی که برای سپاهان در آسیا و لیگ برتر ما رخ داده است و با اشاره به حریف ازبکستانی سپاهان گفت : بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند این تیم باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلش برگردد. آلمالیق ازبکستان با نفرات زیاد دست به دفاع خواهد شد. اما مشکل اساسی سپاهان همان مشکلات روحی و روانی است. باید تیم به خوبی مدیریت و روان‌شناسی شود تا برگردد.

رسول کربکندی کارشناس فوتبال  در مورد شرایطی که برای سپاهان در آسیا و لیگ برتر ما رخ داده است و با اشاره به حریف ازبکستانی سپاهان گفت : بازیکنان سپاهان نباید به بی‌تفاوتی و نتیجه نگرفتن عادت کنند این تیم باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آلش برگردد. آلمالیق ازبکستان با نفرات زیاد دست به دفاع خواهد شد. اما مشکل اساسی سپاهان همان مشکلات روحی و روانی است. باید تیم به خوبی مدیریت و روان‌شناسی شود تا برگردد.
وی با اشاره به شرایط جدول گروه گفت: اگر نیروی هوایی عراق مقابل عربستان نتیجه خوبی بگیرد کار برای سپاهان دشوارتر خواهد شد. حریف اصلی سپاهان برای صعود در حال حاضر تیم عراقی است تا بتواند از گروهش صعود کند. سپاهان همه شرایط را برای صعود به دور بعد دارد و اگر این اتفاق نیفتد جای بحث و گفت‌وگو خواهد داشت.