میزبانی مشترک نساجی و سپاهان از ازبک‌ها در آزادی

دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه برای باشگاه‌های فوتبال کشورمان در شرایط خاص آغاز می‌شود و نساجی مازندران و سپاهان اصفهان مجبورند در یک ورزشگاه و یک روز به میدان بروند.

میزبانی مشترک نساجی و سپاهان  از ازبک‌ها در آزادی

دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه برای باشگاه‌های فوتبال کشورمان در شرایط خاص آغاز می‌شود و نساجی مازندران و سپاهان اصفهان مجبورند در یک ورزشگاه  و یک روز به میدان بروند.
 با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه سپاهان ایران حتی از میزبانی در اصفهان هم محروم شده است. به این ترتیب دوشنبه بعد از شاید چهار دهه دوباره در ورزشگاه آزادی دو مسابقه در یک روز برگزار می‌شود. در دهه 60 مسابقات باشگاهی اینگونه بود و در ورزشگاه آزادی در یک روز دو مسابقه انجام می‌شد.
نساجی ایران – نوبهار ازبکستان؛
بازی رفت دو تیم را نساجی در حالی واگذار کرد که دقایق زیادی 10 نفره بازی کرد و از سویی دیگر در لحظه‌های آخر با یک گل به خودی سه امتیاز را در ازبکستان جا گذاشت. نساجی اگر بخواهد همچنان به صعود امیدوار بماند باید دومین برد خود را در لیگ قهرمانان مقابل نوبهار کسب کند هرچند با وجود برد هم از رده سوم جدول تکان نخواهد خورد ولی اگر در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست بدهد در آن صورت شاید بتوان گفت وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان خواهد داشت. بنابراین دیدار برگشت با حریف ازبکستانی حکم مرگ و زندگی برای نساجی دارد.
 سپاهان ایران – آلمالیق ازبکستان؛
سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیمی بدون امتیاز و قعرنشین گروه است و تقریبا هیچ شانسی برای صعود ندارد. آلمالیق بیشتر از حضور در لیگ قهرمانان لذت می‌برد اما سپاهان از تیم های قدیمی فوتبال آسیاست که حضور در فینال لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد ولی با رای عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون بازی سه امتیاز حساس را به حریف عربستانی واگذار کرده است. فردا بهترین فرصت برای زردپوشان اصفهانی است که با یک برد پرگل بتوانند به رده دوم جدول گروه C صعود کنند. بخصوص اینکه نیرو هوایی عراق هم با تیم الاتحاد عربستان بازی دارد.