بهره برداری از پست رضوانشهر نیاز برق منطقه را تا ۵ سال آینده تأمین می‌کند

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان :

بهمن داراب زاده در مراسم افتتاحیه پست سیار ۲۰/‏۶۳ کیلو ولت رضوانشهر و اتصالات مربوطه اظهار کرد:این منطقه دارای افت ولتاژ بوده که نیازمند تقویت پست برق بوده است.

بهره برداری از پست رضوانشهر نیاز برق منطقه  را تا ۵ سال آینده تأمین می‌کند

رشت-سیده حدیث میرزاده
بهمن داراب زاده در مراسم افتتاحیه پست سیار ۲۰/‏۶۳ کیلو ولت رضوانشهر و اتصالات مربوطه اظهار کرد:این منطقه دارای افت ولتاژ بوده که نیازمند تقویت پست برق بوده است.
مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در احداث این پست سعی شده حریم جدیدی ایجاد نکنیم، افزود:ایجاد خط کابلی زیرزمینی برای نخستین بار در گیلان و در این شهرستان رقم خورده است.
وی در خصوص پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت رضوانشهر تصریح کرد:بهره برداری از پست رضوانشهر نیاز برق منطقه را تا ۵ سال آینده تأمین می‌کند.
داراب زاده با اشاره به اینکه ما چشم اندازی در این منطقه ترسیم کرده تا در آینده بتوانیم پست دائم را در این منطقه احداث کنیم، گفت: اگر به ما کمک شود و منابع مالی تأمین شده آمادگی کلنگ پست دائم زده شود تا مشکل مردم در این بخش برای همیشه برطرف شود.
مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه بانک‌ها باید پای کار آمده و به دستگاه‌های خدمات‏رسان کمک کنند، ادامه داد:بانک‌ها از منابع مالی خوبی برخوردارند که می‌توانند به ما در بحث زیرساخت‌ها کمک برسانند.
وی با اشاره به اینکه برای احداث پست GIS این منطقه نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، تصریح کرد: در این بخش اگر ۲ بانک برای دریافت وام به ما اعلام آمادگی کنند ما همین امروز اسناد مناقصه پست دائم رضوانشهر را آماده خواهیم کرد
اسدالله عباسی استاندار گیلان ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:از مجموعه شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی می کنم که به طور شبانه روزی برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می‎‏کنند و در بخش زیرساخت‌های برق به خوبی عمل کرده و موفق بوده اند.
وی افزود: در توسعه زیرساخت‌ها موفق بوده ایم و از سرعت خوبی برخورداریم و باید تلاش کنیم تا امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان تأمین کنیم و به قول‏ها و وعده های خود عمل کنیم.
وی در ادامه با تاکید بر به روزرسانی شبکه فرسوده برق گفت:از وزیر نیرو سه درخواست برای گیلان داشتیم که فیدرها، ترانسفورماتور و کابل‏های خود نگهدار را افزایش دهد، در گیلان ۲ هزار کیلومتر در ۲ سال اخیر به روزرسانی شده و ۱۲ هزار کیلومتر دیگر باقی مانده است و طبق درخواست گیلان چهار هزار کیلومتر نیز تا سال آینده انجام خواهد شد.
عباسی گفت:استان گیلان، استانی گردش پذیر است و این مزیت نسبی استان است و باید از آن برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم که این مهم با ارائه خدمات بهینه و مطلوب به گردشگران در تمامی بخش های آب، برق، راه و ...محقق خواهد شد.
استاندار با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت:باید در احداث و ساخت زیرساخت‏ها به مصون بودن آنها از ضربه دشمنان فکر کنیم.
وی افزود: همچنین پروژه‌های زیرساختی باید در مقابل حوادث طبیعی مثل، سیل، زلزله، برف، طوفان و ...مقاوم باشند.
عباسی گفت: از شرکت برق منطقه ای گیلان بخاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه ها قدردانی می‏کنم و انتظار دارم این روند مستمر و ادامه دار باشد.
محمد یاری نماینده مردم تالش و رضوانشهر ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان، گفت:از اجرای پروژه‌های برق قدردانی می کنم و امیدوارم این خدمات مستمر باشد تا مردم عزیز در زندگی روزمره از آن بهره مند شوند.
وی افزود:ساحل دریا متعلق به مردم است و باید از آن برای خدمت رسانی به مردم، بهره لازم را ببریم.