پرسپولیس می تواند استقلال تاجیکستان را شکست دهد

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال :

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس با استقلال تاجیکستان گفت: موفقیت کاملا در دسترس است. اگر پرسپولیس سرعت بازی خود را بالا ببرد و با اشتیاق زیاد برابر استقلال تاجیکستان بازی کند، پیروزی خوبی در تاجیکستان برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال  درباره دیدار پرسپولیس با استقلال تاجیکستان گفت: موفقیت کاملا در دسترس است. اگر پرسپولیس سرعت بازی خود را بالا ببرد و با اشتیاق زیاد برابر استقلال تاجیکستان بازی کند، پیروزی خوبی در تاجیکستان برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.
آشوبی ادامه داد: با وجود این که شهاب زاهدی طی چند بازی اخیر عملکرد خوبی از خود ارائه داده اما کماکان معتقدم که پرسپولیس در خط حمله باید به شکل ویژه‌تری تقویت شود، حتی نبیل باهویی به نظر نمی‌رسد که حلقه ی مفقوده پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد.
آشوبی در پایان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در بازی بعد باید در تاجیکستان برابر استقلال بازی کند و آیا فکر می‌کنید پیروز این دیدار باشد یا خیر؟ گفت: موفقیت  کاملا در دسترس است. اگر پرسپولیس سرعت بازی خود را بالا ببرد و با اشتیاق زیاد برابر استقلال بازی کند و این تیم را تحت فشار قرار دهد، پیروزی خوبی در تاجیکستان برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.