فدراسیون فوتبال: به ویلموتس بدهی نداریم

علی تارقلی‌زاده رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: با موافقت فدراسیون فوتبال پول ویلموتس از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شده و هیچگونه بدهی نداریم.

علی تارقلی‌زاده رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: با موافقت فدراسیون فوتبال پول ویلموتس از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شده و هیچگونه بدهی نداریم.
به گزارش تسنیم، علی تارقلی‌زاده درباره طلب مارک ویلموتس و حقوق کارمندان فدراسیون و داوران گفت: در تاریخ 6 ژوئن 2023 نامه‌ای به فیفا نوشتیم و اطلاع دادیم که رأی دادگاه را قبول داریم و می‌توانند از منابعی که در فیفا داریم پول آنها را پرداخت کنند. جوابی از فیفا دریافت کردیم که این پول وجود دارد و اگر فدراسیون فوتبال موافق است می‌توانیم این پول را به ویلموتس پرداخت کنیم. با موافقت فدراسیون فوتبال این پول از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شده و هیچگونه بدهی نداریم. اینکه گفتند ماهیانه سودی را پرداخت کردیم، باید بگویم که ما نه چنین پولی را داریم و نه پرداخت می‌کنیم.وی درباره با بحث طلب داوران عنوان کرد: من مطلع هستم که پرداختی آنها به روز است. فدراسیون فوتبال مشکلات مالی زیادی دارد ولی هیچ گونه حسابی بسته نیست و خواهش ما این است که افرادی که تریبون عمومی دارند اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار دهند. ورزش فوتبال متعلق به همه است و همه باید سعی کنیم مشکلات را برطرف کنیم. هیچگونه مشکل مالیاتی نداریم و حساب‌مان بسته نیست. بین فدراسیون فوتبال و وزارتخانه تعامل وجود دارد. ما از خانواده فوتبال هستیم و فدراسیون فوتبال در پیشانی این حرکت باید حمایت شود. این توقع از سوی خانواده فوتبال وجود دارد که صداوسیما به عنوان یک ارکان مهم که فوتبال را به داخل خانه‌ها برده است، اطلاعات  صحیح را در اختیار مردم بگذارند  و تشنج به وجود نیاورد. ما به اندازه کافی مشکل داریم.