افتخارات کسب شده زمانی در حد رویا بود

حمیدرضا طاهرخانی لژیونر پینگ پنگ ایران :

حمیدرضا طاهرخانی لژیونر پینگ پنگ ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون تنیس روی میز پیرامون افتخاراتی که فدراسیون تنیس روی میز در رده های سنی مختلف ، علی الخصوص شاهکار اخیر تیم ملی کشورمان در بازیهای آسیایی و کسب دو مدال برنز تاریخی در بازی های آسیایی توضیحاتی داده است که بخش هایی از این گفت و گو را می خوانید :

افتخارات کسب شده زمانی در حد رویا بود

حمیدرضا طاهرخانی  لژیونر پینگ پنگ ایران  در گفت و گو با سایت فدراسیون تنیس روی میز پیرامون افتخاراتی که فدراسیون تنیس روی میز در رده های سنی مختلف ، علی الخصوص شاهکار اخیر تیم ملی کشورمان در بازیهای آسیایی و کسب دو مدال برنز تاریخی در بازی های آسیایی توضیحاتی داده است که بخش هایی از این گفت و گو را می خوانید :
وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص مدال آوری در تمامی رده ها چیست گفت  : افتخارات کسب شده بی نظیر است و در یک دوره زمانی تنها در حد رویا پروری بود.
وی افزود : زمانی که در رده نونهالان در مسابقات شرکت می کردیم و با کشورهای چین، ژاپن و کره روبرو می شدیم تنها احساس می کردیم که چطور آنها پینگ پنگ بازی می کنند ؟ در رده سنی نوجوانان و جوانان وقتی با نوشاد عالمیان صحبت می کردیم آرزو داشتیم روزی آنها را شکست دهیم.
طاهرخانی در خصوص اقدامات آموزشی در حوزه داخلی و بین المللی چه کمکی به پیشرفت پینگ پنگ ایران کرده تصریح کرد : اقدامات آموزشی در حوزه های داخلی و بین المللی به پیشرفت پینگ پنگ ایران کمک شایانی خواهد کرد‌.
او خاطر نشان کرد اولین چیزی که به ذهنم میرسد این است که باید شروع کنیم تا کمپی را بصورت آکادمیک راه اندازی کنیم و در رده های پایه، مخصوصا خردسالان با حضور مربیان درجه یک در زمینه پشتوانه سازی اقدام کنیم.
به نظرم اولین چیزی که در پینگ پنگ نیاز است وجود یک کمپ حرفه ای  با برنامه ریزی بلند مدت در رده پایه می باشد تا با حضور مربیان سطح بالا، بازیکنان هم از نظر جسمی و فنی زیر نظر باشند و مطمئنا این اتفاق پیامدهای خوبی خواهد داشت و زمانی که به رده نوجوانان و جوانان برسند تفاوت را احساس خواهیم کرد.
در حال حاضر تک ستاره هایی مثل بنیامین فرجی و فراز شکیبا را داریم که اگر بصورت آکادمیک کار شود با تعداد قابل ملاحظه ای از استعداد روبرو خواهیم شد که می توانیم آنها را پرورش دهیم .