تکمیل پروژه شاخص فرهنگسرای خادم آباد در راس برنامه های عمرانی شهرداری باغستان

مهندس شمسایی شهردار باغستان به همراه مهندس علی محمدی معاون فنی عمرانی شهرداری از روند عملیات اجرائی پروژه فرهنگسرای خادم آباد بازدید نمودند.

تکمیل پروژه شاخص فرهنگسرای خادم آباد  در راس برنامه های عمرانی شهرداری باغستان

شهریار-برزگر
مهندس شمسایی شهردار باغستان به همراه مهندس علی محمدی معاون فنی عمرانی شهرداری از روند عملیات اجرائی پروژه فرهنگسرای خادم آباد بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان : شهردار باغستان در جریان این بازدید بیان کرد: پروژه فرهنگسرای خادم آباد یکی از پروژه های مهم و شاخص بخش فرهنگی است که قطعا تکمیل آن، نقش بسزایی در رشد و ارتقای سطح فرهنگی شهر خواهد داشت.
مهندس شمسایی با اشاره به این پروژه فاخر افزود: این مرکز فرهنگی در محله خادم آباد در ۳ هزار مترمربع مساحت زیر بنا و در ۲ طبقه همراه با سالن همایش با ظرفیت ۶۵۰ مترمربع و همچنین مجموعه سالن اجتماعات با ظرفیتی بالغ بر ۴۵۰ نفر و با کاربری سینما، کنسرت، تئاتر، کلاس های آموزشی از قبیل فرهنگی- موسیقی –نقاشی- نمایش- آثار هنرمندان و.. جهت برگزاری در مناسبت های ویژه در حال احداث است.
وی ادامه داد: یک بخش کافه کتاب به مساحت ۴۰۰ مترمربع و نیز فضای آمفی تئاتر باز مخصوص تئاترهای خیابانی و همچنین فضاهای گفتمان نیز به همت کارشناسان عمرانی در دست احداث  است.
وی در ادامه به پروژه تکمیل ادامه ساخت مدرسه نصیرآباد، آسفالت خیابان عزیزالله پزشکی و نصب درب ورودی شهدای گمنام در راستای تکریم و رفاه حال شهروندان اشاره نمود و گفت: این عملیات همواره در دستور کار شهرداری باغستان قرار دارد.
 بازدید میدانی مدیریت شهری باغستان از محله خادم آباد
در ادامه طرح جهادی بازدید محله به محله در شهرباغستان، مهندس شمسایی شهردار به منظور رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردمی
به صورت میدانی از بلوار ولیعصر در محله خادم آباد بازدید وموارد مطرح شده از سوی شهروندان گرامی را مورد بررسی قرار داد.مهندس شمسایی در جریان این بازدید که باحضور رئیس و اعضای شورا، معاونین و مدیران شهرداری همراه بود، بر پیگیری سریع مطالبات مردمی درحوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و فضای سبز و...در چارچوب قانون تاکید نمود.
شهردار باغستان اظهار کرد: با توجه به شکایات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ترافیک در سطح شهر توسط وانت بارهای فروش میوه، طرح ساماندهی این وانت‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
مهندس شمسایی یادآور شد: این طرح تا ساماندهی کامل وانت بارهای میوه فروش و کسب رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.