بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس است

محمد برزگر بازیکن پیشین پرسپولیس:

محمد برزگر بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به دیدار امروز پرسپولیس و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت : بازی پرسپولیس و سپاهان همواره حساس است چرا که معمولاً دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و رقیب مستقیم محسوب می‌شوند. امسال هم دو تیم مدعی قهرمانی هستند و بازی ۶ امتیازی است. درست است که پرسپولیس شرایط روحی - روانی خوبی تجربه نمی‌کند و سپاهان بابت پیروزی پُر گل ۹ بر صفر با آمادگی ذهنی بالایی تمرین می‌کند؛ اما یحیی گل‌محمدی آنقدر توانمند است که با کار انگیزشی و تمرینات ذهنی، تیم را برای این بازی آماده کند.

محمد برزگر بازیکن پیشین پرسپولیس  با اشاره به دیدار امروز پرسپولیس و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت : بازی پرسپولیس و سپاهان همواره حساس است چرا که معمولاً دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و رقیب مستقیم محسوب می‌شوند. امسال هم دو تیم مدعی قهرمانی هستند و بازی 6 امتیازی است. درست است که پرسپولیس شرایط روحی - روانی خوبی تجربه نمی‌کند و سپاهان بابت پیروزی پُر گل 9 بر صفر با آمادگی ذهنی بالایی تمرین می‌کند؛ اما یحیی گل‌محمدی آنقدر توانمند است که با کار انگیزشی و تمرینات ذهنی، تیم را برای این بازی آماده کند.
وی درباره لزوم تغییرات در ساختار دفاعی پرسپولیس عنوان کرد: بازی‌های اخیر به ویژه دیدار صنعت نفت ثابت کرد که نیاز به بازنگری در نفرات دفاعی پرسپولیس وجود دارد. این موضوع از سوی یحیی گل‌محمدی هم گفته شد. کادر فنی پرسپولیس برای تغییر ساختار دفاعی می‌تواند از طریق سیستم بازی، شعاع حرکتی بازیکنان و تغییر نفرات اقدام کند. شعاع حرکتی هم وابسته به شرایط بازی و قدرت تیم حریف تنظیم می‌شود. بنابراین گزینه تغییر نفرات و جابه‌جایی آنها برای شوک به خط دفاع لازم است. فکر می‌کنم خروج بازیکن با تجربه و خوبی چون پورعلی‌گنجی از ترکیب پرسپولیس هم تأثیرگذار شد و خودش را نشان می‌دهد اما در حال حاضر تغییر نفرات در دسترس کادر فنی تیم است.